Биология

Дарынды балаларға арналған үш тілде оқытатын Мұхтар Арын атындағы №24 «Экономика және бизнес» арнаулы лицейі биология пәнінің мұғалімі Муталив Даулен

Интегративті сабақ (биология+химия)

Биология пәні мұғалімі: Муталив Даулен

Химия пәні мұғалімі: Әмір Саулетхан

Сынып: 9-сынып оқушылары

Мерзімі: 26.12.2013жыл

Сабақтың тақырыбы: «Фотосинтез ».

2 шілде 2014 - Даулен Муталив | 11189 көрілім

Сабақтың тақырыбы: Мутациялық өзгергіштік

Сабақтың мақсаты: Мутацияның түрлері, мутация тудыратын факторлар

Сабақтың түрі: жаңа сабақ 10а сынып

Күні: 15 наурыз 2 ші сабақ Биология кабинеті

Уақыты 08.50-09.35

Уақыт

Мұғалімнің қызметі:

Мен не істеймін?

Оқушылардың жұмысы:

Оқушылар не істейді?

Ресурстар:

1мин

08.50

08.51

5 мин

08.52

08.57

5 мин

08.57

09.02

7 мин

09.02

09.09

10 мин

09.09

09.19

13 мин

09.19

09.32

3 мин

09.32

09.35

2 мин

09.35

09.37

Оқушылармен амандасу, сыныптағы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. 4 топқа бөлемін.

Үй тапсырмасын тексеремін.

(12 ұпай)

Мәтіндегі терминдердің мағынасын ашу Тақырыпты электронды оқулықтан көрсетемін

Мағынаны таныу тапсырмасы Тақырыпта кездескен терминдердің мағынасын түсіну

·Мутация дегеніміз не?

·«Мутация теориясы»

·Мутагендер физикалық,

химиялық, биологиялық

·Мутациялық процестер:

1 кенеттен п/б секірмелі және мутагендік фактормен арнайы әсер ететіниндукциялық

Оқушыларды тақырып бойынша келесі мәселелерге жұмылдыру.

І топ-гендік мутация

ІІ топ – хромосомалық мутация

ІІІ топ – геномдық мутация. Анеуплоидия

IV топ — цитоплазмалық мутация

Оқушылардың тақырыптарын қорғауы

(10 ұпай)

Сабақтың өмірге қажеттілігі бойынша эссе жазғызамын

Өз жұмыстарын, мүмкіндіктерін, ойлана отырып, ойларын толық жеткізе білулеріне жағдай жасау

Формативті бағадан сумативті баға шығарамын

Үйге тапсырма беремін

49 тақырып оқу кесте сызу

Оқушылар топ бойынша орындарына жайғасады

Лаберинт толтыру

Жеке жұмыс

БІЛУ Электронды оқулық бойынша жұмыс Жаңа тақырыпқа енуге дайындық тапсырмалар

ТҮСІНУ Мәтінмен жұмысқа жұмылдыру.

Жеке ___________

Жұппен_________

Топпен _________

Мәтінмен, дәптермен жұмыс жасайды

ҚОЛДАНУ

Берілген тақырыпты топ болып талқылайды (өз ролдері бойынша)

ТАЛДАУ.

Әр топ мүшелері өз ролдері бойынша берілген тапсырманы ортаға шығарады

ЖИНАҚТАУ «Мутацияның әсері» тақырыбында 5 минуттық эссе жазу

БАҒАЛАУ Әр топтың бақылаушысы өз формативтік бағасын қояды

Құм сағат

Жұмыс парағы

Құм сағат

АКТ, оқулық, дәптер,

АКТ, оқулық, дәптер,

Оқулық плакат, маркер, құм сағат, қарындаш, дәптер, журналдар, қайшы, желім

Оқулық, жұмыс парағы, құм сағат

21 сәуір 2014 - Айнакөз Касенова | 6765 көрілім

Билет №1

1.      Қазақстандағы қазіргі экологиялық жағдайлар.

2.      Адамның эндокриндік аппараты. Гуморальдіқ реттеу.

3.      Дайын микропрепаратты микроскоп арқылы қарап, өсімдік ұлпасының түрін анықтау.

15 сәуір 2014 - Педагог | 14673 көру

1. Тіршілік деңгейлері. Тірі организмдердің қасиеттері.

2. Адамның және сүтқоректі жануарлардың қанайналым мүшелері, олардың организмнің тіршілік әрекетіндегі рөлі. Қан, оның құрылысы мен қызметі.

3. Кеппешөп үлгілерінен бунақденелілер және жел арқылы тозаңданатын өсімдіктерді анықтаңдар.

15 сәуір 2014 - Педагог | 55537 көрілім
«Экология және біз».

Сабақтың мақсаты: 1. Оқушылардың ізденіс жұмыстарында кездескен жаңа өндірістік жәйін талдағанда биологиядан алған білімдерін іс жүзінде қолдану біліктілігін қалыптастыру;2. Оқушылардың ой — өрісін, экологиялық білімдерін кеңейтіп, дамыту; 3.Оқушыларды өзінің туған өлкесін сүюге, табиғи ортасын аялауға, туған өлкесіне жанашырлық сезіммен қарауға тәрбиелеу;

7 сәуір 2014 - Айжан Айкенова | 34935 көрілім
Бактериялардың құрылысы мен тіршілігі

Сабақтың мақсаттары:

1.     Білімділік:оқушыларға жаңа сабақты мазмұндау; оларды жер бетіндегі ең алғашқы тіршілік иелері бактериялармен таныстыру; Бактериялардың құрылыс, қоректену, көбею, таралу ерекшеліктерімен, олардың өсімдіктерден айырмашылығын түсіндіру.

2.     Дамытушылық:оқушылардың өздігімен танып – іздену іс-әрекетінің әдістерін белгілі бір дәрежеде белсендірілуіне талаптандыру; алған білімдерін іс жүзінде көрсетуге үйрету; білімге құштарлығының дүниетанымдылық көзқарастарын қалыптастыру.

3.     Тәрбиелік:санитарлық – гигиеналық білім беру; салауатты өмір салтының ұстанымдарын қалыптастыру.

2 сәуір 2014 - Kulzaira Baimusinova | 23678 көрілім
Гүлдер айтысы  (сайыс сабақ)

Сабақтың мақсаты:

Білімділік:оқушыларға гүлді өсіміктердің таксономдық бірлігі, гүл формуласы, диаграммасын салу, оларды анықтау туралы білім беру;

Дамытушылық:өсімдіктердің дәрілік қасиеттері,  олардың адам денсаулығына тигізетін пайдасы туралы алған білімдерін дамыту;

Тәрбиелік:өсімдіктерді қорғауға, әсемдікке, сөз шеберлігіне тәрбиелеу.

2 сәуір 2014 - Kulzaira Baimusinova | 10962 көру

Табиғатты зерттеудегі қандай алып әдіс.

Қазіргі өсімдіктер физиологиясының жетістігі, соның көмегімен білім табуда емес пе? Жер бетіндегі, космостағы жаңа білімдердің қалыптасуы солардың көмегімен емес пе?

2 сәуір 2014 - Kulzaira Baimusinova | 5344 көру
Бунақденелілер

бунақденелілердің түрімен  танысады. Үй жануарлары мен жабайы жануарларды салыстыра  біледі.  Берілген тапсырмаларды топта талқылап бірлесе жұмыс жасайды. Өз деңгейлері бойынша кластер, тапсырмалар орындайды Тақырыптың өмірге қажеттілігін түсінеді.

18 наурыз 2014 - Нурланбек Магзум | 12144 көру

Биология 7 сынып. Сүтқоректілер класы. Ұрпағын сүтімен асырайтын жануарлар

Түйе-төрт түліктің төресі. Қысқа мерзімді жоспар.

Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы, №14 орта мектептің география -биология пәндері мұғалімі, екінші деңгей бағдарламасын меңгерген  Жолдасбаева Алуаш Конакбаевна

8 наурыз 2014 - Алуаш Жолдасбаева | 6259 көрілім

Сабақтың тақырыбы:   Жыныс генетикасы.Жыныспен тіркес тұқым қуалау.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Генетика ғылымының зандылықтарын ұғындыру, ата тектің қасиеттерінің берілуі жөнінде білімдерін тереңдету.
Дамытушылық: Оқушылардың дүниетанымын қалыптастыру, өзін-өзі дамытуға тәрбиелеу,өзіне деген сенімін арттыру, іздендіру.
Тәрбиелік: Өз бетінше дұрыс, адамгершілік тұрғысынан жауапты шешім қабылдауға қабілетті жеке тұлға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ. 

25 ақпан 2014 - Saule Orinkhanova | 13047 көрілім

8-сынып «Биология» пәнінен ІІІ тоқсанға  арналған тест сұрақтары.

        Әр тоқсанның соңында оқушы білімін қайталау, жүйелеу және қорытындылау қажет. Сондай әдістің бір түрі тоқсандық тест алу.Тоқсандық тест сұрақтары бір тоқсанда өтілген тақырыптар негізінде құрылады. Аз уақыттың ішінде сынып оқушыларының барлығының білім дәрежесін бағалауға мүмкіндік туады.

         

25 ақпан 2014 - Saule Orinkhanova | 81328 көрілім