«Дарынды және талантты балаларды анықтау, жұмыс жүргізу»

Коучинг — мұғалімнің іс- тәжірибесін жетілдіреді.

 Білімнің дәрежесіне кәсібилік деңгейіне қарамастан кім болмасын өзінің үздік нәтижесін өз бетімен үнемі ұстап тура алмайды, осы ретте мен өз әріптестеріммен бірге жаңа тәсілдерді пәнге енгізу үшін коучинг арқылы жұмыс істеуге мүмкіндік беретін дағдыларды ұсынамын. Коучинг білім беру тәжірибесін жақсарту мақсатында ынтымақтастықтағы мектеп ортасында жүзеге асырылады. Мұғалім өз жұмысында жетістікке жетуіне мүмкіндік беретін іс-әрекетті талдау және ол туралы ойлануға арналған құралдарды ұсыну мүмкіндігі коучинг факторы болып табылады. Коучинг қызмет емес, қарым-қатынас болып табылады, оның барысында тәлімгерлер обьективті тыңдаушы және бағыттыушы болады. Коучинг мұғалімдерге өз мүмкіндіктерін пайдалануға көмектесу деген ұстанымға негізделген. Коучинг аяқталған соң мұғалімдер арасында орнаған қарым-қатынас біліктілігі төмендеу мұғалімнің өзіне-өзі көмектесуіне мүмкіндік алып проблемалардың шешуін өзінше табуға көмектеседі, себебі тәлімгерлік түзету қағыдатына емес, даму қағыдатына негізделген. Мен өз тәжірибеме негізделе отырып, әріптестеріммен ұйымдастырған коучинг сессияны ұсынамын.

1.      Ұйымдастыру кезеңі, ынтымақтастық орта.

2.       Гүлдер мен жұлдызшалармен топқа болу. Екі топтың бір-біріне тілегі.

3.      Ой шақыру  (бейнебаян көрсету)  Дарынды, талантты балалар жайында. Жас ақын Жамбыл, Қожа, Әлия Абдрахманова скрипач, шахматшы Жансая Абдумәлікт.б

 1 — Слайд .

 "… Адам баласынан адам баласы ақыл, ғылым, ар, мінез деген нәрселермен озады."

 3.Психологиялық ахуалды реттеу — (сыны ойлауға арналған сұрақтар)

 а)Үйде бір қыз отыр. Егер Қыз түрып кеткен жағдайда, сіз оның орнына отыра алмайсыз. Қыз қай жерде отыр? Ж: тізеде отыр.

 б)Кенгуру жолбарыстан неге қорқпайды? Ж: себебі жолбарыс Австралияда өмір сүрмейді.

 в)Сөмкенің ішінде 5 алма бар. 5 Бала алмаларды тең бөліп алды.Бірақ сөмкеде бір алма қалды. Не үшін? Ж: Біреу алманы сөмкесімен алды.

 г)Ең кішкентай доп спорт ойындарының қай түрінде кездеседі? Ж: Үстел теннисі

 4.Сабақ барысында дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолдары, анықтайтын сенімді өлшемдер-табыс критерийлері.

 2- Слайд Оқушылардың дарындылығы мен таланттылығын тексеру парағында зерттеулерге негізделген және ең үздік оқушыларды анықтайтын сенімді өлшемдер

 а) Оқушылардың дарындылығы мен таланттылығын тексеру парағында зерттеулерге негізделген және ең үздік оқушыларды анықтайтын сенімді өлшемдер

 б) Оқушылардың дарындылығы мен таланттылығын тексеру парағында зерттеулерге негізделген және ең үздік оқушыларды анықтайтын сенімді өлшемдер

 в) ойлау қабілетінің жылдамдығы: олар жоспарлауға көп уақыт жұмсауы

 мүмкін, бірақ жоспардың жүзеге асуына тез жетеді;

 г)мәселені шешуі: олар ақпаратты толықтырып, олардың қайшылықтарын

 анықтап, мәніне тезірек жетеді;

 д) икемділігі: басқаларға қарағанда олардың ойлау қабілеттері жақсы

 ұйымдастырылған, дегенмен олар оқуда және пробламаларды шешуде

 балама шешімдерді көріп, қабылдай алады;

 е) күрделілікке деген сүйіспеншілігі: қызығушылығын арттыру үшін олар

 күрделі ойын мен тапсырмаларға ұмтылады;

 ж) шоғырлануы: ерте жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа

 шоғырлау қабілеттері бар;

 з) ерте символдық белсенділігі: олар ерте жасынан сөйлей, оқи және жаза

 бастайды .

 5.Психологиялық тренинг — «Өзін ашу»

 1. Өз мамандығыңыздағы іс әрекеттен ең жақсы қабілеттерініңізді, қасиеттеріңізді айттың. 2.Сіз жұмыс барысында қандайсиз?

 5.Оқушылардың қабілеті ерекшеліктері: а)Интеликтуалды, табиғи дарындылық,

 в) Шығармашылық дарындылық, с)Лидерлік дарындылық

 3- Слайд

 Оқушылардың қабілетінің ерекшеліктері:

 1. Лидерлік дарындылық.

 2. Интеллектуалды, табиғи дарындылық;

 3. Шығармашылық дарындылық;

 4- Слайд

 Интеллектуалды, табиғи дарындылық:

 1. Исаак Ньютон учился хуже всех, не успевал по всем предметам, кроме математики.После драки с другом, через несколько месяцев стал первым в классе.Открыл закон всемирного тяготения.

 2. Исаак Ньютон учился хуже всех, не успевал по всем предметам, кроме математики.После драки с другом, через несколько месяцев стал первым в классе.Открыл закон всемирного тяготения.

 3. Сергей Королев был круглым троечником. Под его руководством были созданы баллистические ракеты, первые спутники и космические корабли «Восток» и «Восход».

 4. Дмитрий Менделеев учился посредственно, успевал по математике и физике.Стал великим русским ученым, открыл Периодическую систему элементов в 1859 году.

 5- Слайд

 Шығармашылық дарындылық:

 1. Антон Чехов два раза в гимназии оставался на второй год.Но это не помешало ему стать врачом и известным писателем.

 2. Александр Пушкин слабо успевал в Лицее, плакал на уроках арифметики. По результатам аттестации на вручении дипломов стоял вторым с конца.Стал признанным гением в мировой литературе.

 3. Людвиг ван Бетховен писал с ошибками, а деление и умножение так и не осилил.Стал величайшим композитором.

 4. Владимир Маяковский учился так плохо, что не дочитал «Анну Каренину». Но стал поэтом- агитатором революции.

 5. Лев Толстой на экзаменах в университете нахватал единиц. Стал автором Азбуки, открыл школу, написал «Анну Каренину», «Войну и мир» .

 5- Слайд

 Лидерлік дарындылық :

 1.Наполеон Бонапарт плохо учился по всем предметам, кроме математики.Стал императором Франции.

 2. Уинстон Черчиль учился хуже всех в классе, не понимал математику. Стал выдающимся политическим деятелем Британии.

 3. Борис Ельцин до седьмого класса учился успешно, после седьмого класса бьл отчислен за плохое поведение.Стал первым Президентом Российской Федерации.

 4. Владимир Путин лучше всех дрался в школе. Ему плохо давался немецкий язык, но он смог его осилить.Президент Российской Федерации.

 Тақырып жазылады: «Дарынды және талантты балалармен жұмыс жүргізу жолдары:

 1. Даралап оқыту;

 2. Жаратылыстану және гуманитарлық пәндерді тереңдете оқыту;

 3. Кеңейтілген, тереңдетілген тапсырмалар дайындау;

 4. Оқушының шығармашылыққа және мамандыққа қызығушылығынан өнер, әдебиет, техника, ғылым салаларындағы олимпиадаларға, байқауларға қатыстыруы арқылы дамыту;

 5. Пәндерді таңдауын, практикумдарды, жеке кеңес беруді енгізу.

Жұппен жұмыс: Сыни ойлауға, дарындылықты, тапқырлықты анықтау мақсатында практикалық жұмыс. Картоп тандау, өз картобын табу, картопты тесу.

Сергіту сәті

Топпен жұмыс (Постермен жұмыс)

 Дарынды және талантты балалармен жұмыс түрлері

Дарынды және талантты балалар мен жұмыс кезінде кездесетін кедергілер.

 Сіздің оқушыңызда «Жұлдыз ауруы»? басталса, кедергіні қалай жоясыз?

 Сіздің дарынды немесе кошбасшы оқушыңыз мұғаліммен ерегісіп қалды делік, сіз бұл жағдаяттан қалай шығасыз?

 Дарынды оқушыңыз облыс олимпиадасынан 1- орынға лайықты, бірақ бұл орынды басқа оқушыға бұйырды. Оқушының сіздің пәніңізге деген қызығушылығы жоғалып қалмау үшін сіз не істер едіңіз?

Бағалау: Әр топ постер қорғаған уақытта бір-бірін бағалап отырады. Критериалдық бағалау.

 РЕФЛЕКСИЯ. Шаттық шеңберге ортаға қатысқан мұғалімдерді шақыру. Ортада тұрып сұрақ қоямын.

 1.Бүгінгі коучинг сабағы сізге түсінікті болды ма? ------------------------

 2.Не жақсы өтті? — ----

 3.Не жақсы өтпеді? -----------------------------

 4.Өзіңіз сабақта нені қолдана аласыз?----

 5.Нені өзгерткіңіз келеді?--------------------

 6.Сізге не ерекше қызық болды?-----------

 7. Сізге ең пайдалысы не болды?----------

1. Не ұнады?

 2.Ұтымды жерлері?

 3. Менің тілектерім.

«От шашу» тренингісімен аяқтау.

Осыған ұқсас жазбалар:

ҰстаздарғаАқпараттық коммуникациялық технологияны қолдануда кәсіби қолдау көрсету

ҰстаздарғаКоучинг – сессияның жоспары

- 6918912

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!