Сайтқа кіру
Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы КММ Академик О.А. Жаутыков атындағы №1 қазақ орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің екінші (негізгі) деңгейдегі мұғалімі Г.Ш.Нарымбекова
Сабақтың тақырыбы: Сыни тұрғыдан ойлануға үйрету Мақсаты: Мұғалімдерге сын тұрғысынан ойлаудың оқытудағы тиімділігін түсіндіру
| |||||
1 | Коучинг кезеңдері | Қолданылатын әдіс-тәсілдер | Уақыты | Сұрақтар | Күтілетін нәтиже |
І | Ұйымдастыру | Сәлемдесу Өзін таныстыру Бейнефильм «Қошқар мен теке» | 5 мин | Бейнефильм көру арқылы не түсіндіңіздер? | Коуч, коучинг туралы түсінік алады. |
ІІ | Заманауи оқыту әдістемелерінің жеті негізгі модулімен таныстыру | Слайд қолдану Түсіндіру жұмыстары (жеке тоқталу) | 5 мин | Жеті модуль — оқыту сапасын арттырудың әдістері екенін біледі | |
ІІІ | Топқа бөлу | Түстер бойынша бөліну.Үш түрлі кәмпит арқылы топқа бөлу (қызыл, сары, жасыл) Топтың ережесін жасау. | 5 мин | Топқа бөлудің әдістерін үйренеді | |
ІҮ | Ой қозғау | Жануарларды топқа бөлу. | 10 мин | Бір суретті таңдап алып, 5-6 сұрақ дайындайды. Ішінен өздеріне ұнаған сұрақты келесі топқа қояды. Ол топ қойылған сұраққа баға береді.Бағалауда қандай критерийлерді ұстанғандықтарын айтып өтеді. | Көзбен көретін айғақтар негізінде сын тұрғысынан ойланады.Еркін ассоциациялар арқылы жаңа идеяларды көптеп келтіріп, оларды жинақтайды. |
Ү | Сергіту сәті | Дене қимыл қозғалысы (жаттығу көрсету) | 2 мин | Көңіл-күйлеріңіз қалай? | Денелері сергіп, шаршағандары басылады |
ҮІ | Сыни тұрғыдан ойлаудың тиімді моделі — Блум таксономиясы | Слайд көрсету арқылы түсіндіру (6 мақсат) | 10 мин | Блум таксономиясының 6 деңгейлі кезеңінің маңызы? | Блум таксономиясы туралы мағлұмат алады. Блум таксономиясындағы аталған барлық деңгейлер сын тұрғысынан ойлау үшін қажет екенін ұғынады |
ҮІІ | Тапсырма беру | Үлгі ретінде қағаз тарату, сол бойынша Блумның 6 кезеңдеріне сабақ жоспарын құру | 10 мин | Сабақ жоспарын құру кезінде Блум таксономиясының тиімділігі? | Блум таксономиясының 6 кезеңдері бойынша сабақ жоспарын тиімді құра білуге үйренеді. |
ҮІІІ | Қорытынды нәтиже | Ортада талқылау. Әр топ бір-біріне баға беру ( екі жұлдыз, бір тілек) | 10 мин | Сабақта сыни тұрғыдан ойлану арқылы барлық жастағы мұғалімдер кез келген құбылыс пен заттарға, әрекет пен мазмұнға сыни тұрғыдан қарап, көптеген пікірдің ішінен біреуін таңдап, саналы шешім қабылдауға үйренеді. | |
ІХ | Бағалау | сауалнама | 5 мин | Коучинг қызықты өтті ме? Коучинг неге ұнады? Коучингтің жаңалығы не болды? Коучинг қиын болды ма? Осындай коучингке тағы да қатысқыңыз келе ме? | Мұғалімдерден алынған сауалнамаға диагностика жүргізу арқылы коучинг сабағының сәтті өткен кезеңдері және коучингтің сәтсіз өткен кезеңдері анықталды. |
Ұстаздарға → Оқушылар өз бетінше білім алуларына ынталандыру. Коучинг.жоспар
Ұстаздарға → Орта білім берудегі басқару мен көшбасшылық
Ұстаздарға → Коучинг барысындағы логикалық сұрақтар үлгісі
Ұстаздарға → Топтық жұмыстың тиімділігі
Ұстаздарға → Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау (коучинг)
- 6966066
макпал # 30 қыркүйек 2015 в 21:32 0 |
![]()
жаксы. сыни тұрғысынан ойлау технологиясын колданбаған ұстаздарға арналған элементтері болса.
|
Пәндер
Ұстаздарға
Оқушыларға
Лауазым иелеріне
Блогтағы жазбалар
Mail.ru тобымызға қосыл
Facebook парақшамыз
VK.COM тобымызға қосыл