Сайтқа кіру
Қарағанды облысы Қарқаралы қаласы КММ Академик О.А. Жаутыков атындағы №1 қазақ орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің екінші (негізгі) деңгейдегі мұғалімі Г.Ш.Нарымбекова
Тақырыбы: Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау
Мақсаты: Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау туралы түсініктерін қалыптастыру.
Коучинг кезеңдері | Іс-әрекеттер | Әдіс-тәсілдері | Уақыты | Сұрақтар | Күтілетін нәтиже |
І.Ұйымдастыру кезеңі | 1 «Шаттық шеңбері» | Шеңбер құрып, көңіл-күй сыйлау.Топқа ат қою | 3 мин | -Сіз әріптесіңізге қандай көңіл-күй сыйлайсыз? | Бір-біріне жақсы көңіл-күй сыйлау арқылы, бүгінгі коучингтің дұрыс өтуіне әсер ету. |
Заманауи оқыту әдістемелерінің жеті негізгі модулімен таныстыру | Слайд қолдану Түсіндіру жұмыстары (жеке тоқталу) | 3мин | (мұғалімдердің берген сұрақтарына жауап беру) | Жеті модуль — оқыту сапасын арттырудың әдістері екенін біледі | |
3.Оқу және оқыту үшін бағалау модулімен таныстыру | Слайдтық көрсетілім | 4 мин | (мұғалімдердің берген сұрақтарына жауап беру) | Оқу және оқыту үшін бағалау жайлы біледі. | |
ІІ.Қызығушылықты ояту | 1.Нанды пісіру технологиясын топпен жазып шығу | Ой қозғау | 7 мин | -Нанды қалай жақсы, дәмді пісіруге болады? | Қатысушылардың топпен жұмыста біріге отырып бағалау үдерісіне қатысуына мүмкіндік тудыру. |
2.І тапсырма-топтық жұмыс. Әр топ өз жұмысын флипчартқа түсіреді | Топтық жұмыс (дәлелдеу) | 5 мин | -Нанды дәмді пісірудің сырын білесіз бе? | Бір мәселені әр қырынан бағалау | |
3. ІІ тапсырма-топтардың жұмыс нәтижелерін алмастыра отырып, критериалды бағалауы.Әр топ жауабын тыңдау.Бағалау парағы ұсынылады | Топтық жұмыс (бағалау) | 3 мин | -Критерийлер бойынша қандай баға қояр едіңіз? | Критерийлер мен дискрипторларды анықтай отырып, топтың жұмысын бағалау | |
Сергіту сәті «Мұрын мен құлақ» | 1 мин | -Сергіту ұнады ма? | Мидың жұмысын жақсарту | ||
ІІІ.Қорытынды | ІІІ тапсырма Өзгені бағалау. «Сырғанақ» | Критерий дайындау(әр топ бағалау үшін критерий құрастырады) | 4 мин | -Өзгені бағалау оңай ма? | Критерийлерді пайдаланып,өзгені бағалау |
«Бағдаршам» | Ой-пікір алмасу | 2 мин | -Сіз коучингтен қандай әсер алдыңыз? | Әріптестерінің пікірі |
Ұстаздарға → Топтық жұмыстың тиімділігі
Ұстаздарға → Коучинг барысындағы логикалық сұрақтар үлгісі
Ұстаздарға → Сыни тұрғыдан ойлануға үйрету
Ұстаздарға → Орта білім берудегі басқару мен көшбасшылық
Ұстаздарға → Оқушылар өз бетінше білім алуларына ынталандыру. Коучинг.жоспар
- 6961879
Сәлия # 22 қазан 2014 в 14:49 0 |
![]()
Құрлымы жақсы,түсінікті
|
Пәндер
Ұстаздарға
Оқушыларға
Лауазым иелеріне
Блогтағы жазбалар
Mail.ru тобымызға қосыл
Facebook парақшамыз
VK.COM тобымызға қосыл