Сайтқа кіру
4-сыныбында қазақ тілі пәнінен «Жануарлар әлемі» тарауы бойыншаорта мерзімді сабақ жоспары
р/с | Тақырыбы: Негізгі мақсаттар. Тізбектелген сабақтардың жиынын аяқтағанда оқушы бойында қалыптасатын білім, білік, дағды(идеясы) | Белсенді жұмыс түрлері (жеке, жұппен, топпен) АКТ-ны қолдану мүмкіндіктері | Оқыту үшін бағалаудың қолданылуы | Сабақ барысында сынып оқушылардың қамтылуы Оқытуды жақсарту үшін (дарынды және талантты, СТО ) | Қазақ тілі пәнінде қиындықтар тардың алдын алу | Жоспарланған және күтілген нәтиженің оқушылардан анықталуы |
Негізгімақсаты:Оқушыларға Сын есім. Етістіктер және оның түрлері жайында толық мағлұмат беру.Сауатты жазуғажетелеу… Алатын білімдерін, өмірмен байланыстыру арқылы жүзеге асыру.Бір шешімге келетіндей, ойын толық жеткізе алатындай, сыни тұрғыдан ойлауға негіздеу. | ||||||
1 — сабақ | Тақырыбы: Жануарлар. Етістік. Сын есім. Етістіктің сөз табына жататындығын, оның іс-қимылды білдіретіндігі туралы толық мағлұмат алады. | — «Төрт түлік» арқылы топқа бөлу; ассоцияция жазу; — жеке, топпен жұмыс; Постер жасау | — Өзін-өзі бағалау; — өзара бағалау; — топтық бағалау; -критериалды бағалау; — смайликтер арқылы бағалау; | «Ойқозғау»Сөзжұмбақ шешу Сын есім, етістікке байланысты алған мәліметтерін топ болып постер жасау арқылытоп алдында қорғау, сабақтан алған әсерлерін эссе түрінде жаздыру арқылы тапсырма беремін | Ынталандыру арқылы, көшемет көрсету, бағалау арқылы, мадақтау арқылы… | Оқушылармен жұмыс жасау барысында олардың жауаптарын бақылау арқылы. Кері байланыс парақшалары арқылы, критерийлі бағалау арқылы бекітемін. |
2-сабақ | Тақырыбы Үй жануарлары. Мақсаты: Сын есімді, Дара және күрделі етістіктің негізгі мазмұнын түсінеді.Сұрақ қою арқылы бір-бірінен ажыратата алады… | — Тренинг арқылы топқа бөлу; — «СТО»стратегиясы арқылы мазмұнын игерту; — жеке, жұптық, — топтықжұмыс; | Берілген тапсырманы орындау барысында әр топқа бағалау парағы таратылып, бір бірін ұпай арқылы бағалайды. | «СТО»стратегиясы арқылы, түсініп, өз тобына келгенде ойларын жеткізе білу | — Екі жұлдыз, бір тілек; — ынталандыру; — бағасыз бағалау; -бақылау жүргізу арқылы | Кері байланыс арқылы, мәтінмен жеке, жұппен, топпен жұмыс жасау барысында; оқушылардың жұмысын сырттай бақылау барысында; рефлексия жасату арқылы; бағалау парағы арқылы. |
3-сабақ | Тақырыбы: Малдың пірі. Болымды және болымсыз етістік. Мақсаты: Болымды және болымсыз етістік жайлы түсінік беру.Оларды күнделікті өмірде пайдаланып жүрген сөздері арқылы дәлелдейді.. | Тренинг: — «Түрлі түсті кәмпиттер» арқылы топқа бөлу; — сыни ойлау; — топтық, жұптық, жеке жұмыс түрлері; — презинтация; — диалогты оқыту; — критериалды бағалау; | Бағалау «Бағдаршам» Бақылайды, бағалайды Қызыл түс-5 Жасыл түс -4 Сары түс-3 (жапсырту) | Әр топқа әртүрлі тапсырма беріледі . | — Екі жұлдыз, бір тілек; — ынталандыру; — бағасыз бағалау; -бақылау жүргізу арқылы | |
4-сабақ | Тақырыбы: Аңдар Қайталау Мақсаты.Етістік және оныңтүрлері жайында алған білімдерін бекітіп,қайталау.Алған білімдерін тапсырмалар орындау кезеңдерінде дәлелдейді. | — «Базарлық» тренингі арқылы топтарға бөлу — жеке, жұппен, топпен жұмыс; — эссе «Көктем мерекелері. | Бақылау парағындағы ұпайлардыесептеп, жоғары ұпай жинаған баланы мадақтау. | ДЖИГСО стратегиясы арқылы әр топқа мәтінді бөліп, тапсырма беріледі. | — Екі жұлдыз, бір тілек; — ынталандыру; — бағасыз бағалау; -бақылау жүргізу арқылы | — критериалды бағалау парақтары арқылы; — оқушылардың сабақ барысында белсенділігі арқылы; — Мәтінмен, жеке, топпен жұмыс жасауда; — ассоцияция арқылы; |
Бастауыш → Математика 4 сынып, Орта мерзімді жоспар
Бастауыш → Қысқа мерзімді жоспар. Уақыт өлшем бірліктері және үлестері
Бастауыш → Білімді тиянақтау. Математика. 4 сынып
Бастауыш → Біріккен сөздердің жазылуы
- 7149820
Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!
Пәндер
Ұстаздарға
Оқушыларға
Лауазым иелеріне
Блогтағы жазбалар
Mail.ru тобымызға қосыл
Facebook парақшамыз
VK.COM тобымызға қосыл