Сайтқа кіру
№ | Сабақтың тақырыбы | Сағат саны | Уа қыты | Оқып-үйренудің негізгі мақсаты | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Қамтыла- тын модульдер | Ресурстар, құрал — жабдықтар | Сілтеме | Күтілетін нәтиже | Оқушы- лардың сабақпен қамты- луы | Бағалау |
ІІІ тоқсан Қазақ тілі Р.Сансызбаева | |||||||||||
1 | Құрмалас сөйлем және оның түрлері | 1 | Құрмалас сөйлемнің қызметі туралы ұғымдарын қалыптастыру | ЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі, | 1,2, 3,4,5,6,7 | Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т.б. | Г.Қосымова.Ж.Дәулетбекова. «Қазақ тілі» ,5 сынып | Құрмалас сөйлемдер туралы, қызметі туралы ұғымдар қалыптаса ды | Топпен, жұппен | Формативті, өзін- өзі бағалау | |
2 | Салалас құрмалас, ыңғайлас салалас | 1 | Ыңғайлас салалас туралы білімдерін нығайтады | Топпен жұмыс | 1,2,3,4,5,6,7. | Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері | Г.Қосымова.Ж.Дәулетбекова. «Қазақ тілі» ,5 сынып | Ыңғайлас салалас туралы, оны өмірде өз орнымен қолдануды үйренеді. | Топпен, жұппен | Формативті, өзін- өзі бағалау | |
3 | Жаттығу жұмыстары | 1 | Ыңғайлас салаластың жалғаулықты, жалғаулықсыз түрлеріне мысалдар жазу | топтастыру әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі | 1,2, 3,4,5,6,7 | Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т.б. | Сабақ жоспары Білім стандарты | Ыңғайластыңжалғаулықты, жалғаулықсызтүрітуралы білімді меңгереді | Топпен, жұппен | Формативті, өзін- өзі бағалау | |
4 | Себеп-салдар салалас | 1 | Себеп – салалас салаласты оқып үйренеді. | Топпен жұмыс | 3,4,5,6,7 | . Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т.б | Сабақ жоспары Білім стандарты | Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылар дың сауттылығы анықталады | Топпен, жұппен | критериалды | |
5 | Жаттығу жұмысы | 1 | Себеп-салдар және оның түрлері туралы білімдерін кеңейту | Блум таксаномиясы, топпен жұмыс әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі | 1,2, 3,4,5,6,7 | Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т.б. | Сабақ жоспары Білім стандарты | Себеп-салдар оның түрлері туралы кеңінен білім алады. | Топпен, жұппен | Формативті, өзін- өзі бағалау | |
6 | Қарсылықты салалас | 1 | Қарсылықты салалас жалғаулықтары туралы толаықтырады. | Топпен жұмыс әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі | 1,2, 3,4,5,6,7 | Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т.б. | Сабақ жоспары Білім стандарты | Қарсылықты салаласқұрылысы туралы толық мағұлмат ала алады. | Топпен, жұппен | Формативті, критериалды | |
7 | Түсіндірмелі салалас | 1 | Түсіндірмелі салаластың жалғаулығы жоқ екендігін мысалдармен түсінуге ұмтылады. | Топпен жұмыс әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі | 1,2, 3,4,5,6,7 | Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т.б. | Сабақ жоспары Білім стандарты | Түсіндірмелі салалас сөйлемдегі ойдың берілу тәсілдері туралы ұғымдары қалыптаса ды | Топпен, жұппен | Формативті, өзін- өзі бағалау | |
8 | Жаттығу жұмыстары | 1 | Қарсылықты, түсіндірмелі салаластарға байланысты білімдерін практика негізінде толықтыра түсуге ұмтылады. | Жаттығу әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі | 1,2, 3,4,5,6,7 | Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т.б. | Сабақ жоспары Білім стандарты | Қарсылықты, түсіндірмелі салалас деген не, сөйлемдредің байланысы туралы түсініктері қалыптаса ды. | Топпен, жұппен | Формативті, критериалды | |
9. | Талғаулы салалас | 1 | Талғаулы салалас сөйлемнің ерекшелігі мен жасалу жолдарын оқып үйренеді. | Жаттығу әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі | 1,2,3,5,6. | Кесте, тестер жинағы, топпен жұмысқа арналған кеспе қағаздар. | Сабақ жоспары, Білім стандарты. | Талғаулы салалас туралы білім-білік дағдылары қалыптасады. | Жұппен, топпен жұмыс | Бағалау парағы арқылы топ басшыларының бағалауы. | |
10 | Кезектес салалас | 1 | Кезектес салаласты топпен оқып үйренеді. | Жаттығу әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі | 2, 3,4,5,6,7 | Кесте, тестер жинағы, топпен жұмысқа арналған кеспе қағаздар. | Сабақ жоспары, Білім стандарты. | Кезектес салалас туралы білім-білік дағдылары қалыптасады | Жұппен, топпен жұмыс | Бағалау парағы арқылы топ басшыларының бағалауы. | |
11 | Диктант «Қарлығаш би» | 1 | Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту | Бақылау әдісі | 1,2, 3,4,5,6,7 | жазу дәптері, т.б. | Сабақ жоспары, Білім стандарты | Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылар дың сауттылығы анықталады | Жеке жұмыс | критериалды | |
12 | Сабақтас құрмалас сөйлемнің жасалу жолдары | 1 | Сабақтас құрмалас сөйлемнің жасалу жолдарын топпен талдап түсінеді. | СТО, диалогтік оқыту | 1,2, 3,4,5,6,7 | Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т.б. | Сабақ жоспары Білім стандарты | Сабақтас құрмалас туралы түсініктері қалыптасады. | Топпен, жұппен | Формативті, өзін- өзі бағалау | |
13 | Шартты бағыныңқы сабақтас | 1 | Шартты бағыныңқылы сабақтастың жасалу жолдарын топпен талдап, түсінеді. | ЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі, | 1,2, 3,4,5,6,7 | Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т.б. | Сабақ жоспары Білім стандарты | Көркемдеп қолданы лып тұрған ауыспалы мағынатуралы мағына туралы түсініктері қалыптаса ды | Топпен, жұппен | Формативті, өзін- өзі бағалау | |
14 | Жаттығу жұмысы | 1 | Өтілген тақырыптар бойынша жаттығу жұмысын жүргізу | Карусель әдісі | 1,2, 3,4,5,6,7 | Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т.б. | Сабақ жоспары Білім стандарты | Өтілген тақырыптар бойынша жаттығу жұмысын жүргізу арқылы оқушылар дың білімі сараланады | Топпен, жұппен | Формативті, критериалды | |
15 | Қарсылықты бағыныңқы сабақтас | 1 | Қарсылықты бағыныңқы сабақтас тақырыбын топпен оқып, талдап, түсінеді. | СТО, диалогтік оқыту | 1,2, 3,4,5,6,7 | Кесте, тестер жинағы, топпен жұмысқа арналған кеспе қағаздар. | Сабақ жоспары Білім стандарты | Жаттығу жұмысын жүргізу арқылы оқушыларқарсылықты салаластың ерекшелігін өздері үйренеді. | Топпен, жұппен | критериалды | |
16 | Жаттығу жұмысы | 1 | Қарсылықты салалас туралы білімдерін толықтыра түсуге ұмтылады. | ЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі, | 1,2, 3,4,5,6,7 | постер, маркер, стикер, оқулық, жазу дәптері, т.б. | Сабақ жоспары Білім стандарты | Қарсылықты салаластуралы кеңінен мағұлмат жинақтайды. | Топпен, жұппен | Формативті, критериалды | |
17 | Мезгіл бағыныңқы сабақтас | 1 | Мезгіл бағыныңқы сабақтас туралы білімдерін топпен жұмыста толықтыра түседі. | СТО әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі | 1,2, 3,4,5,6,7 | Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т.б. | Сабақ жоспары Білім стандарты | Мезгіл бағыныңқылы сабақтас туралы түсініктері қалыптаса ды | Топпен, жұппен | Формативті, өзін- өзі бағалау | |
18 | Жаттығу жұмысы | 1 | Мезгіл бағыныңқы сабақтас туралы мағлұмат жинай отырып, күнделікті өмірде қолдануды үйренеді. | СТО әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі | 1,2, 3,4,5,6,7 | Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т.б. | Сабақ жоспары Білім стандарты | Сабақтас құрмалас туралы толық мағұлматты өз беттерінше оқу арқылы меңгереді | Топпен, жұппен | Формативті, критериалды | |
19 | Себеп бағыныңқы сабақтас | 1 | Себеп бағыныңқылы сабақтас туралы білімдерін кеңейтуге топпен жұмыс арқылы қол жеткізеді. | СТО әдісі | 1,2, 3,4,5,6,7 | Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т.б. | Сабақ жоспары Білім стандарты | Себеп бағыныңқылы сабақтас туралы толық мағұлматты өз беттерінше оқу арқылы меңгереді | Себеп бағыныңқы сабақтас туралы толық мағұлматты өз беттерінше оқу арқылы меңгереді | Формативті, өзін- өзі бағалау | |
20 | Жаттығу жұмысы | 1 | Сабақтас сөйлемдерді талдау арқылы білімдерін топпен жұмыста жетілдіруге ұмтылады. | СТО әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі | 1,2, 3,4,5,6,7 | Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т.б. | Сабақ жоспары Білім стандарты | Сабақтас сөйлемдер туралы жеке жұмыс түрлерін орындай отырып, меңгереді | Топпен, жұппен | Формативті, критериалды | |
21 | Қимыл-сын бағыныңқы сабақтас | 1 | Қимыл-сын бағыныңқы сабақтас сөйлем тақырыбын топпен талдай отырып білімдерін нығайта түседі. | СТОәдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі | 1,2, 3,4,5,6,7 | Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т.б. | Сабақ жоспары Білім стандарты | Қимыл-сын бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемді жаттығулар орындау барысында меңгеруге ұмтылады. | Топпен, жұппен | Формативті, өзін- өзі бағалау | |
22 | Жаттығу жұмыстары | 1 | Жаттығу жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту | СТО әдісі, топтастыру әдісі, | 1,2, 3,4,5,6,7 | Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т.б. | Сабақ жоспары Білім стандарты | Жаттығу жұмысын жүргізу арқылы оқушылар дың сауттылығы анықталады | Топпен, жұппен | Формативті, өзін- өзі бағалау | |
23 | Мақсат бағыныңқы сабақтас | 1 | Мақсат бағыныңқы сабақтас тақырыбын топпен оқу арқылы білімдері қалыптасады | СТО әдісі | 1,2, 3,4,5,6,7 | Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т.б. | Сабақ жоспары Білім стандарты | Жаттығу жұмысын орындау арқылы өз білімдерін шыңдайды. | Топпен, жұппен | Формативті, өзін- өзі бағалау | |
24 | Жаттығу жұмысы | 1 | Сабақтас құрмалас сөйлемдерге байланысты жаттығулар орындай отырып топпен жұмысқа жаттығады | СТОәдісі | 1,2,3,4,5,6,7. | Жаттығулар жинағы | Сабақ жоспары Білім стандарты | Жаттығу жұмысын орындау арқылы өз білімдерін шыңдайды | Топпен, жұппен | Формативті, өзін- өзі бағалау | |
25 | Диктант «Тал шыбық пен бәйтерек» | 1 | Қиын сөздердің ерекшелігін ұғындыру | СТО әдісі | 1,2, 3,4,5,6,7 | , оқулық, диктант жазу дәптері, т.б. | Сабақ жоспары Білім стандарты | сөздердің ерекшелігін ұғынады | Жеке жұппен | Форма тивті, критериалды | |
26 | Аралас құрмалас сөйлем | 1 | Топпен жұмыс жасау арқылы аралас өқрмалас сөйлем туралы мағлұматтары кеңейеді. | СТО әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі | 1,2, 3,4,5,6,7 | Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т.б. | Сабақ жоспары Білім стандарты | Аралас құрмалас сөйлем туралы білімдерін жаттығулар орындау барысында шыңдай түседі. | Топпен, жұппен | Формативті, өзін- өзі бағалау | |
27 | Құрмалас сөйлемнің тыныс белгілері | 1 | Тыныс белгі туралы білімдерін еске түсіру арқылы тақырыпты топпен тлдайды. | СТО әдісі, топтастыру әдісі, | 1,2, 3,4,5,6,7 | постер, маркер, стикер, оқулық, жазу дәптері, т.б. | Сабақ жоспары Білім стандарты | Тыныс белгілер туралы мәліметті жеке жұмыс түрлерін орындау арқылы ала алады, | Топпен, жұппен | Формативті, критериалды | |
28 | Бақылау диканты «Ұлы достық» | 1 | Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту | СТО әдісі, топтастыру әдісі | 1,2, 3,4,5,6,7 | Диктант дәптерлері | Сабақ жоспары Білім стандарты | Достықты қадірлеу туралы білімдері толыға түседі | Жеке, жұппен жұмыс | Формативті, өзін- өзі бағалау | |
29 | Қатемен жұмыс жаттығулары | 1 | Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту | СТО әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі | 1,2, 3,4,5,6,7 | Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т.б. | Сабақ жоспары Білім стандарты | Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгереді | Топпен, жұппен | Формативті, критериалды | |
30 | Тоқсандық қайталау | 1 | Құрмалас сөйлемнің түрлеріне байланысты тестер орындайды, талдау жұмыстарын топпен орындайды. | СТО әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі | 1,2,3,4,5,6,7. | Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, «Маған көмектесіңіз» дәптері, оқулық, жазу дәптері, т. | Сабақ жоспары Білім стандарты | Құрмалас сөйлем туралы білімдерін нақтылау үшін топтар сұрақтар қою арқылы білімдерін нақтылай түсуге ұмтылады. | Топпен, жұппен | Формативті, критериалды |
Қазақ тілі → Эвфемизм мен дисфемизм
Қазақ тілі → Жалқы есім және жалпы есім
Қазақ тілі → Етістіктің шақтарын қайталау
Қазақ тілі → Атаулы сөйлем 8 класс
Қазақ тілі → Сөз тіркесінің байланысу тәсілдері. Интонация арқылы байланыс
- 6952412
Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!
Пәндер
Ұстаздарға
Оқушыларға
Лауазым иелеріне
Блогтағы жазбалар
Mail.ru тобымызға қосыл
Facebook парақшамыз
VK.COM тобымызға қосыл