Сайтқа кіру
Сыныбы10
Пәні Қазақстан тарихы
Күні 9.01.2015ж.
Сабақ тақырыбы Қазақ этнонимі
Сабақ мақсаты: •Этнос, Этногенез, Этноним сөздеріне түсінік бере отырып, «Қазақ» сөзінің шығуы мен мағынасы туралы ғалымдардың ой — тұжырымдары мен деректері туралы түсіндіре отырып оқушыларға жағдай жасау.
• Білімді, ұлтжанды азамат тәрбиелеу
Сабақтың түрі: аралас, ойын сабақ Сабақтың әдісі:: Сұрақ-жауап, пікір -алмасу, тапсырмаларды орындату.
« Бәйге сайысы», Кім жылдам », « Жәрмеңке өткізу», « Өз сыңарыңды тап», сұрақ – жауап, пікірлесу, дәптермен жұмыс, кітаппен жұмыс
Көрнекілігі:. Саяси карта, үлестірмелі материалдар, қима қағаздар,
Уақыты /минут / | Мұғалім іс- әрекеті | Оқушы іс- әрекеті | Модуль | Ресурстар | Күтілетін |
3 | І. Ұйымдастыру кезеңі -Оқушылармен сәлемдесу -Оқушылардың назарын сабаққа аудару. I — топ — “Қазақ”тобы ІІІ – топ «Жүз» тобы | Сәлемдеседі
Топқа бөлінеді Топ спикері бағалау парағын толтырады Әр топ өздерінің эмблемасын дайындайды, ұранымен таныстырады
|
Сыни тұрғыдан ойлату |
Үш түрлі қима қағаздар бағалау парақтары | Пәнге деген қызығушылықтары артады |
2 | ІІ. Үй тапсырмасын карточкалар арқылы сұрау | Оқушыларға таратылады | Сыни тұрғыдан ойлату Жас ерекшеліктерін анықтау | Таратпа материалдар / карточкалар | Ойлау, есте сақтау қабылеттері артады |
10 | ІІІ Жаңа сабақ. Тақырыбын жазады, мақсатымен танысады І.Мағынаны тану « Ой қозғау» 1топқа «Қазақ» атауының шығу тарихы. 2 топқа«Алаш» атауының мағынасы туралы түсінік беру 3 топқа «Жүздердің пайда болуы. | Дәптерлеріне жазады Сұрақтарды талдайды жауап береді. | Диалогтық оқыту | Дәптер, қалам Қосымша деректер, ватман, маркер, стикерлер, | Оқушылар ізденеді сұрақтарға тез жауап беруге дағдыланады. |
9 | ІІ. Қызығушылықтарын оятуII.”Кім жылдам?” ойыны.Ойынның шарты: Әр топ Жібек жолының бойындағы қаланың атын атап, сол қалаға тез шолу жасап шығады. Мысалы: Тараз; Отырар; Яссы / Түркістан. Бұл жерде уакыт есептелінеді. Берілетін уақыт 2 — З минут. | Өздерінің топ аттарына байланысты Қалаларға шолу жасайды, түсіндіреді | Сыни ойлату, | Ватман маркер, | Пәнге, сабаққа деген қызығушылықтары артады, топтық жұмысты қорғай білуге үйренеді |
5 | ІІІ. Ой толғау III. Жәрмеңке өткізу.(қай елдің саудагерлері екенін табады) | Мәтін оқылады, мазмұнына қарай қай елдің саудагерлері екенін анықтайды | Сыни ойлану | Мәтін | Ізденеді, ойланады. Дұрыс жауап беруге дағдыланады |
8 | ІУ. Бекіту Жібек жолының маңызы | Сыңарларын тез табады | Сыни ойлау | Тартпа карточкалар | Ойлау, есте сақтау қабылеттері дамиды, жылдамдыққа үйренеді |
3 | ІУ. Қорытынды Әр бір оқушы бір бір сөзбен қорытындылып шығады | Оқушылар не түсінгенін өз ойларын айтады | Шапшаң қозғалуға дағдыланады | ||
1 | Үй тапсырмасы Ұлы Жібек жолы тақырыбына.Слайд презентация дайындау | Күнделіктеріне жазады | Күнделік | ||
2 | Бағалау | Бағалау | Әділ қазы топтарды бағалайды | ||
2 | Рефлексия Екі жұлдыз, бір телек | Стикер |
Биология → Мәдени өсімдіктердің шыққан орталықтары
Биология → §35 Антропосоциогенез сатылары. Адамның бейімделуі.
Биология → §8 Бұлшық ет және жүйке ұлпаларының құрылысы мен қызметі.
Биология → § 46 Экологияға кіріспе.
- 7181928
Пәндер
Ұстаздарға
Оқушыларға
Лауазым иелеріне
Блогтағы жазбалар
Mail.ru тобымызға қосыл
Facebook парақшамыз
VK.COM тобымызға қосыл