Сайтқа кіру
Пәні: Қазақстан тарихынан әңгімелер. | Сыныбы: 5 сынып | |
Күні: | ||
Сабақтың тақырыбы: | §27,28 Қазақ халқының жəне Қазақ хандығының құрылуы | |
Оқып үйренудің негізгі мақсаты: | Қазақ халқының халық болып қалыптасуы,қазақ хандығының құрылуы, алғашқы аумағы, этникалық құрамы туралы үйрену. | |
Күтілетін нәтижелер: | 1.«Қазақ» атауының шығу тарихын айта алады. 2.Қазақ халқының қалыптасуына негіз болған көне тайпаларды тізбектейді. 3.Қазақ хандығының құрылуының және жүздердің пайда болуының тарихи маңызын саралайды | |
Түйін сөздер: | «Қазақ» атауы, халық, ұлт, жүз, этноним, этникалық құрамы т.б. | |
Әдіс-тәсілдер: | «Жеңілден күрделі» деңгейлік тапсырмасы, «Ойлан.Жұптас. Топтас» | |
Модуль: оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | ББЖӘТ. СТО. ББүБжОБ. АКТ.Талантты және дарынды балаларды оқыту. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай білім беру.ББ басқару және көшбасшылық | |
Негізгі дереккөздер: | 5 сынып оқулығы, инт.тақта, кесте, флипчарт. | |
Сабақ барысы: | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Кіріспе. 15 мин. | Ұйымдастыру.ББЖӘТ: Тренинг.Топқа бөлу. Үй тапсырмасын сұрау: §26 Монғол шапқыншылығы. Отырар- қаһарман қала. Сұрақтар: «Жеңілден күрделіге» деңгейлеріне қарай сұрақтарға жауап береді, инт.тақтада пирамидада орналастырады. | Топқа бөлінеді. «Жеңілден күрделіге» деңгейлеріне қарай сұрақтарға жауап береді, инт.тақтада пирамидаға орналастырады. |
Тұсаукесер 5 мин | Халық, ел, ұлт туралы мақал-мәтел сұрау арқылы тақырыпқа көшу. | Халық, ел, ұлт туралы мақал-мәтел айтады. |
Негізгі бөлім.
18 мин | Жаңа сабақ: §27,28 Қазақ халқының жəне Қазақ хандығының құрылуы СТО: Инсерт. топтастыру. 1 Топтық тапсырма: INSERT картасымен жұмыс. Мәтінді оқи отырып, «v» -білемін, «+»-мен үшін жаңалық, «-»-мен үшін жаңалық емес кесте бойынша толтырады. 2. Топтық жұмысты ұйымдастырады. «Ойлан.Жұптас.Топтас» әдісі. 1.топ- Қазақ халқының қалыптасуы. 2 топ- Қазақ халқының арғы ата-бабалары 3 топ- Қазақ атауының шығуы. 4 топ- Жүздердің пайда болуы. | 1 тапсырма бойынша: Жеке, жұпта, топта мәтінмен танысады, кесте толтырады. 2 тапсырма бойынша: Алдымен мәтінмен жеке танысып, жұпта талдап, топта ақылдасып флипчартқа түсіреді, қорғайды. 2 тапсырманы «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы бір-бірлерін бағалау. |
Қорытынды
5 мин | Тапсырма: РАФТ арқылы бекіту. Үйге тапсырма: А деңгей -Тақырып бойынша мазмұнын айтуға дайындалу. В деңгей — Қазақ хандары, «қазақ» атауының шығуы туралы мәлімет жинау. С деңгей-Эссе жазу: «Ал үшінші бақытым-халқым менің» | Тақырыпқа қорытынды жасай отырып, ойларын жинақтайды, жүйелейді.Үй тапсырмасын жазады. |
Бағалау. 2мин. Екі түрлі күнделік | Формативті бағалау. Екі жұлдыз, бір ұсыныс. Мұғалімнің бағалауы Сабақта не әсер етті? Несімен әсер етті? | Екі түрлі күнделік толтырады. |
- 6952179
Базаргүл Алтынбекқызы. # 28 мамыр 2015 в 23:15 0 |
![]()
Бұл сабақ оқушыларды елжандылыққа, Отанды, туған ел тарихын білуге, шежірелі жылдарды оқыту арқылы патриоттық тәрбиенің көзі.
|
Пәндер
Ұстаздарға
Оқушыларға
Лауазым иелеріне
Блогтағы жазбалар
Mail.ru тобымызға қосыл
Facebook парақшамыз
VK.COM тобымызға қосыл