Сайтқа кіру
Сабақ жоспары. технология пәні.
Пән мұғалімі: Жүнісова Күлпаш
Жаңақорған ауданы, Қожамберді
ауылы, Қызылорда облысы
№162 орта мектеп
1 | Сабақтың тақырыбы | Қазақтың қолөнер бұйымдары |
2 | Сілтеме: | Интерактивті тақта, Мұғалімге арналған нұсқаулық, «Мектептегі технология» журналдар, әдеби кітаптар, «Қазақтың дәстүрлері» кітап, қазақ энциклопедиясы, «Тәрбие құралы» журнал |
3 | Жалпы мақсаты | А) Қазақтың қолөнер бұйымдарын оқушыларға таныстыру Ә) Оқушының сөйлеу тілін, мәдениетін дамыту.Қолөнерге қызығушылығын арттыру. Б) Салт- дәстүрге деген құрмет, қолөнердің әсемдігін түсінуге, қасиетті нәрселерді қадір тұтуға тәрбиелеу. |
4 | Күтілетін нәтижелер | А ) қазақтың қолөнер бұйымдарымен танысады. Ә) Оқушылар қолөнер туралы материалдармен таныса отырып сөйлеу тілі мен мәдениеті мен қолөнерге деген ынтасы қалыптасады. Б) салт- дәстүрге деген сүйіспеншілік қасиетті артып, қолөнердің әсемдігін түсінеді. Қолөнер бұйымдарын қадірлеуге үйретеді. |
5 | Негізгі идеялар | Қазақтың қолөнер бұйымдары сырмақ, |
6 | Оқыту әдіс- тәсілдері. | АКТ «М. Мақатаев туралы» презентация көрсету, «Менің Мұқағалиым» өлеңдерін жатқа оқу, «Тіл өнері» ой қозғау, поэмадан үзінді оқу, топпен жұмыс, сұрақтар мен тапсырмалар |
7 | Ресурстар: | АТК, Мұғалімге арналған нұсқаулық, 8-сыныптың әдебиет оқулық, республикалық «Қазақ тілі мен әдебиеті» журнал 2014ж №2 және 2013ж №7, «Сыр бойы» газет 2014ж 15 ақпан, «Мұқағали» кітаптары, буклет |
8 | Дерек көздері | Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, WWW.epm.kz ; «Сыр бойы» облыстық газет 2014ж 15 ақпан «Қазақ тілі мен әдебиеті» респуб. журнал 2013ж №7 «Қазақ тілі мен әдебиеті» респуб. журнал 2014ж №2 « М. Мақатаев өлеңдер жинағы» «Қазақ әдебиет» оқулық 8-сынып |
Сабақ барысы
1 | Ұйымдастыру кезеңі 1- минут | Оқушыларды түгелдеу, оқу- құралдарын тексеру. Сабаққа дайындығын бақылау |
2 | Оқушыларды екі топқа бөлу. І топ «Аққу» тобы ІІ топ «Табиғат» тобы 2- минут | 8-сынып оқушылар екі топқа бөлу. «Аққу» тобы және «Табиғат» тобы. Оқушылар өз тобының атына лайық мақал — мәтел немесе тақпақ айтады. Топ басшыларын сайлайды. |
3 | Үй жұмысын пысықтау | «Менің Мұқағалиым» М.Мақатаев өлеңдерін оқушылар жатқа оқу. |
4
| Жаңа сабақ. М. Мақатаев өмірі . «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы 10-минут | АКТ пайдаланып М. Мақатаев өмірі мен естеліктер туралы презентациялық жұмыстар көрсету. -М. Мақатаев өмірі мен туған жері -М. Мақатаев туралы -Мұқағали естелігінен
|
5 | «Аққулар ұйықтағанда» поэмасын оқу. Оқулықпен жұмыс 7- минут | «Аққулар ұйықтағанда» поэмасын екі топтың оқушылар оқулықтан түгел бір- бірін жалғастырып оқып шығады. |
6 | Сұрақтар мен тапсырмалар 10 минут | «Табиғат» тобына тапсырма 1.Поэманың І бөлімінен қандай әсер алдыңдар? Туған жер, Жетімкөлдің сұлулығын, аққудың үні, қасиеті, айнала қоршаған ортамен үндестігі, ақынның сезімі өлеңде қалай берілген ? « Аққу» тобына тапсырма. 2.Поэманың ІІ бөлімінде оқиға мен интонацияның өзгергенін байқаңдар. Ананың психологиялық жай- күйін ақын қалай берген? Ананы қасиетті аққуға оқ атуға итермелеген не? |
7 | Жылқышы мен ананың диалогы Екі топтан екі оқушыдан 3минут | «Табиғат» тобынан «жылқышы» ролін 1 оқушы «Аққу» тобынан «ана» ролін 1 оқушы диалогін екі оқушы кезектесіп оқу. |
8. | Мағына ашу. 2 минут | … Білмеймін сор аттың ба, бақ аттың ба? Аққуға кезенерде ырым жасап, Тым құрыса саусағыңды қанаттың ба?- деген жылқышы қарттың сөзінде қандай мән бар? |
9 | М. Мақатаев өлеңдерін үнтаспадан тыңдау. 3 минут | «Менің мұңды жырларым» атты М. Мақатаев өз аузынан шығармаларын үнтаспадан тыңдау. |
10 | Қорытындылау. «Тіл өнері» 5 минут | «Табиғат» тобына Жапырақ жүрек, жас қайың, Жанымды айырбастайын. Сен… бола бастасаң, Мен қайың бола бастайын (адам, человек, people) -пюпл «Аққу» тобына Жетімкөлдің басында… жатқан, Дөңге шығып, қарт тұрған… баққан (жылқы, лошад, lorse) хоз «Табиғат» тобына ....- мойын, сүмбе- қанат, Алаңсыз тарануда күнге қарап. (аққу, лебед,swam)шоум «Аққу» тобына Аласұрып, қан ойнап тамырында, ...-жүрек тыпыршып қабынуда, Не қыларын біле алмай жабығуда. (ана, мать, mother) мазе |
11 | Оқушыларды бағалау. 1- минут | Оқушыларды бағалау рейтингі арқылы жұмысын бағалау |
12 | Үй жұмысы. 1- минут | М. Мақтаев. «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы. Поэманың әр бөліміне ат қойып, «Ақын және аққу», «Жетімкөлдің аққулары», «Ана- мерген», «Бала- аққу-ана» тақырыптарға еркін шығарма жазу, өлең жазу, сурет салу |
Рефлексия
Мұғалімнің кері байланысы
Оқыту нәтижесі. | ||
Не сәтті болды? | Не сәтсіз болды? | Нені өзгертіп дамытар едім? |
|
|
|
- 6928910
Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!
Пәндер
Ұстаздарға
Оқушыларға
Лауазым иелеріне
Блогтағы жазбалар
Mail.ru тобымызға қосыл
Facebook парақшамыз
VK.COM тобымызға қосыл