Екі түзуді қиюшымен қиғандағы пайда болатын бұрыштар

22 желтоқсан 2017 - Альмира Жауынбаева

Қысқа мерзімді жоспар

 

Қысқамерзімдіжоспар:

7.3С: Түзулердің өзара орналасуы

 

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Жауынбаева А

Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатысқандар саны:

Сабақтақырыбы

Екі түзуді қиюшымен қиғандағы пайда болатын бұрыштар

Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.3.2.3екітүзу мен қиюшы қиылысқандағы бұрыштарды танып біледі

Сабақ мақсаттары

екі түзу және қиюшымен қиғандағы бұрыштарды ажырата алады(айқыш, ішкі тұстас, сәйкес бұрыштар);

Сәйкес терминологияны біледі (қабырғалары мен бұрыштары, ішкі және сыртқы бұрыштары, екі түзу мен қиюшының қиылысуы,  айқыш бұрыштар, ішкі тұстас және сәйкес бұрыштар)

Бағалау критерийлері

Білу, түсіну: екі түзу және қиюшымен қиғандағы бұрыштарды ажыратады;  сәйкес терминологияны меңгереді;

Қолдану, талдау:  бұрыштардың градустық өлшемдерін таба алады, салыстырады,қорытынды жасайды.

Тілдік мақсаттар

Диалог пен жазу жүргізу үшін сөздердің пайдалы жинағы:

Параллель түзулер, қиюшы түзу, айқыш бұрыштар, тұстас бұрыштар, сәйкес бұрыштар, сыбайлас бұрыштар, вертикаль бұрыштар.

Оқушылар төмендегі сөздерді, математикалық терминдерді  сөйлемдерде дұрыс пайдаланып және контексін ашып,  математикалық тілде сөйлем құра білу.

 Арнайы лексика және терминология:

түзу

прямая

line

бұрыш

угол

Аngle

тік бұрыш

прямой угол

Right angle

сүйір бұрыш

острый угол

Sharp angles

доғал бұрыш

тупой угол

Blunt angle

қиюшы

секущая

Secant

параллель түзулер

параллельные прямые

Parallel lines

айқыш бұрыштар 

накрест лежащие углы

Alternate angles

тұстас бұрыштар

односторонние углы

Unilateral angles

сәйкес бұрыштар

соответсвенные углы

Corresponding angles

сыбайлас бұрыштар

смежные углы

Adjacent angles

вертикаль бұрыштар

вертикальные углы

Vertical angles

 

 

 

Құндылықтардыдарыту

 

 

Оқу, өз бетімен ақпаратты табу, жағдайды талдау, жаңа жағдайларға икемделу, мәселелерді қою және шешім қабылдау, жұпта жұмыс істеу, өз жұмысының сапасына жауап беру, өз уақытын ұйымдастыра білу;

Пәнаралықбайланыстар

Біздіңқоршағанортадабұрыштар, түзулер, жазықтықтарменфигураларкездеседі. Бұлтүсініктідизайнментехнологияжәнефизикаүшінқолдануғаболады.

АКТ қолдану дағдылары

http://www.bilimland.kz/index.php/kz/

http://www.math-aids.com/Geometry/Angles/

Бастапқы білім

 

Кесінді, түзу, бұрыш анықтамалары, түрлері және қасиеттері, аксиомалар, параллель түзулер, бұрыш және оның түрлері

Сабақбарысы

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Ресурстар

Сабақ басы

5 минут

1.1Ұйымдастыру:

1.2 «Елестету» өткен сабақты еске түсіру.

Мақсаты: Білімді жадында жаңғырту. Есте сақтау қабілетін дамыту.

Өтілген сабақты, оқылған материалды, орындалған тапсырмаларды ешбір  оқулық, дәптер, презентация көмегінсіз естеріне түсіру.Бірін-бірі толықтыра отырып, ауызша айтып шығу.

2. Қызығушылықты арттыру: Терминологиялық сөздікпен жұмыс.

Бейне фильм «TYPES OF ANGLES SEUSS SONG by Heath» 2,5мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=vB9Fax-9nAs

— бұрыш түрлерін қайталау

Сабақ ортасы

     15  минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

 

 

2.1. Презентация бойынша «Өзіңді бағала». Презентациядағы ашық тест тапсырмасы  бойынша жұмыс.

Мақсаты: Жаңа материалды меңгеруге даярлық.

Оқушылар презентация бойынша теориялық материалды қайталап, тест тапсырмаларына тез жауап беріп, жауаптарын дәптерлеріне белгілейді. Барлық сұрақтарға жауап берген соң экрандағы жауаптармен салыстырып өздерін бағалайды. Оқушылар әрбір дұрыс жауапқа бір балл қояды

2.2.Зерттеу жұмысы: « Жұптық жұмыс»

І нұсқа

ІІ нұсқа

1.Кез келген екі түзу сызыңыз.

2.Екеуін де қиятын түзу сызыңыз.  

3.Пайда болған бұрыштарды белгілеңіз                                          

 

1. Кез келген екі түзу сызыңыз.    

2.Екеуін де қиятын түзу сызыңыз.  

3.Пайда болған бұрыштарды белгілеңіз                                          

 

ІІ нұсқаның жұмысын талдаңыз, өз нұсқаңызбен салыстырыңыз.

 4.Салынған бұрыштарға орналасу ерекшелігіне қарай ат  беріңіз

5.Солай атау себептерін түсіндіріңіз

 

І нұсқаның жұмысын талдаңыз, өз нұсқаңызбен салыстырыңыз.

4.Салынған бұрыштарға орналасу ерекшелігіне қарай ат  беріңіз

5.Солай атау себептерін түсіндіріңіз

 

Қай атау бұрыштарды нақтырақ сипаттайды деп ойлайсыз.

Бұрыштарға анықтама жазып көріңіз.

Шыныбеков Ә.Н, 7 сынып Геометрия оқулығының 50-бетінен 2.1 тақырыпшаны оқып, өз анықтамаларыңызбен салыстырып, толықтырыңыз.

Ой қорыту: GeoGebra программасымен параллель екі түзуді үшінші түзумен қиғандағы пайда болатын бұрыштарды зерттеп, салыстырып,  қорытынды жасайды.

Қорытынды:

1.Екі түзуді үшінші түзумен қиғанда айқыш бұрыштар, тұстас бұрыштар, сәйкес бұрыштар пайда болады.

2. Екі түзуді үшінші түзумен қиғанда айқыш бұрыштар, сәйкес бұрыштар өзара тең болады.

3. Тұстас бұрыштардың қосындысы 1800 болады.

 

2.3. Жаңа материалды бекіту, толықтыру. Жұптық жұмыс.

Мақсаты: Есту арқылы қабылдау дағдысын дамыту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тапсырма.f түзуі gтүзулері өзара параллель. Суреттің көмегімен

а) өзара тең бұрыштарды,

в) қосындысы 1800қа тең бұрыштарды атаңыз

 

 

Өзіндік жұмыс.

І нұсқа

1-тапсырма. a түзуі мен b түзуін d түзуі қиғанда пайда болған бұрыштардың ішінен:

1.  бұрышына сәйкес бұрышты,

2. бұрышына тұстас  бұрышты,

3.  бұрышына айқыш бұрышты жазыңыз.  

Бағалау критерийі:

1.Сәйкес бұрыш дұрыс табылған     -1балл

2.Тұстас бұрыш дұрыс табылған .-1балл

3. Айқыш бұрыш дұрыс табылған -1 балл

 

2- тапсырма.Суретке қарап орындаңыз.

 

Өзара тексеру  қорытындысына байланысты өз жұмыстарын бағалайды.

Бағалау критерийі:

1.  дұрыс табылған     -1балл

2. дұрыс табылған     -1балл

3. дұрыс табылған -1 балл

 

ІІ нұсқа

1- тапсырма. a түзуі мен d түзуін c түзуі қиғанда пайда болған бұрыштардың ішінен:

1.  бұрышына сәйкес бұрышты

2. бұрышына тұстас  бұрышты

3.  бұрышына айқыш бұрышты жазыңыз.

Бағалау критерийі:

1.Сәйкес бұрыш дұрыс табылған     -1балл

2.Тұстас бұрыш дұрыс табылған .-1балл

3. Айқыш бұрыш дұрыс табылған -1 балл

2- тапсырма. Суретке қарап орындаңыз.

Өзара тексеру  қорытындысына байланысты өз жұмыстарын бағалайды

Бағалау критерийі:

1.  дұрыс табылған     -1балл

2. дұрыс табылған     -1балл

3. дұрыс табылған -1 балл

Сабақ барысында максималды баллдың 80%-100% жинаған оқушы сабақтың мақсатына жетті деп айтуға болады.

 

 

Презентация

1-12слайд

 

 

 

 

 

Қосымша 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қосымша 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қосымша 3

Үйге тапсырма

2 минут

·  Шыныбеков Ә.Н, 7 сынып Геометрия оқулығының 50-бетінен 2.1 тақырыпша оқу;

·        Қала картасының көмегімен қиылысатын, қиылыспайтын көшелер мен даңғылдарды табу, сызба сұлбасын сызу.

 

Сабақ соңы

3 минут

Рефлексия: Оқушылар сабақты қаншалықты меңгергенің келесі кейіпкерлер көмегімен көрсетеді. Өз ойларымен бөліседі.

  ( FEAR- үрей,   JOY-қуаныш ,  SADNESS-уайым)

 

Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

 

Саралау іріктелген тапсырмалар,  нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу

 

Қалыптастырушы бағалау, тест тапсырмалары.Өзін өзі бағалау.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттерімен белсендііс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

 

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылғанба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. 

 

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі  (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

 

2:

 

Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:

 

2:

 

Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлу қажет?

 

 

 

 

- 7150309

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!