Екі өрнектің квадраттарының айырмасы тақырыбына есептер шығарту

17 желтоқсан 2016 - Қарашаш Андақұлқызы

Сабақ тақырыбы: Екі өрнектің квадраттарының айырмасы тақырыбына  есептер шығарту

Күні:12 желтоқсан

Мұғалімнің есімі: Меңдібай Қарашаш

Сынып:7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Екі өрнектің квадраттарының айырмасының формуласын қолданудағы біліктілігін арттырып, есеп шығаруда кездесетін арнайы мағлұматтарды бере отырып, оқушының іскерлігі мен дағдысын қалыптастыру

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар:

·        Екі өрнектің квадраттарының айырмасының формуласын жатқа білу.

·        Формуланы есеп шығаруда пайдалана білу

·        Бірмүшенің  квадратын   тез есептей білуін.

 

Оқушылардың басым бөлігі:

·        Формуланы пайдаланады, түрлі есептерде тиімді тәсілдерді өз беттерінше қорытып шығара алады.

·        Оқушыларды жауапкершілікке,ұқыптылыққа, шапшаңдылыққа үйрету.

 

Кейбір оқушылар:

·        Дәлелдеуді қажетететін есептерді шығарта отырып  олимпиада  есептерін шығаруға  үйрету.

Тілдік мақсат

Оқушылар:

Сіз сабақ соңында оқушылардың нені меңгергенін қалайсыз?

·        Бірмүшенің  квадратын   тез есептей білуін.

·        Екі өрнектің квадраттарының айырмасының формуласын жатқа білу.

·        Формуланы күрделі есеп шығаруда пайдалана білу

·        Бөлшектерді  қысқарту

·        Өздерінің формуланы пайдалануға есептер құрастыруын.

 

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Екі өрнектің айырмасы, екі  өрнектің қосындысы, Екі өрнектің квадраттарының айырмасы, көбейіткіштерге жіктеу, теңдеуді шешу, дәлелдеу

 

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

 Жарайсыңдар, бәрекелді сөздерімен қошеметтеу  

Мен сіздерге берілген тапсырмаларды мұқият зерттеп, белсенділік танытатындарыңызға сенемін.


Талқылауға арналған тармақтар: сұрақтар

Түріткі  болу,

Сынақтан  өткізу,

Басқаға  бағыттау

 

Құндылықтарды дарыту

 

Құрмет- сыныптасының  ойын  құрметтеу және тыңдау;

Ынтымақтастық-сыныптастарымен ынтымақтаса  жұмыс  істеу;

Еңбек  және  шығармашылық-жұмыс  барысында  шығармашылық  дағдыларын  көрсету.

Жетістік критериі

жетті

талпынады

1. Екі өрнектің квадраттарының айырымының формуласын білу 
2. Формуланы өрнектерді ықшамдауда қолдана білу 

1.Қиындығы жоғары есептерде формулаларды қолдана білуге

2.Өз тұжырымдарын дәлелдей біеді білуге

Алдыңғы оқу

 

Екі өрнектің квадраттарының айырмасының формуласын біледі және оны қарапайым есептерде (А- деңгейіндегі)қолдана алады

ЖОСПАР

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы

8 минут

1.Сыныптағы әрекеттер тәртібі

·        Ұйымдастыру         2 мин
 Мұғалім топқа бөлуді ұйымдастырады      2 мин

·        Топта есеп жауабы бойынша жұптасады      1 мин

·        Жұптасу арқылы үй тапсырмасын тексереді          3мин

Қиыды   қағаздар  интерактив тақта

 

Ортасы /Даму

31 минут

 

·        Сәйкестендіру тест   5 мин

·        Қалып қойған өрнекті тап               6 мин

 

·         Сергіту сәті: 2 мин

·         Сергіту сәтіне сәйкес тапсырма                3 мин

 

Оқушылардың түсінуін, білімін  балдық  жүйемен бағалайтын

·      үй тапсырмасы 0-4 балл

·      Сәйкестендіру тест0-5балл

·      Қалып қойған өрнекті тап

                                    0-4балл

 

Оқулықпен жұмыс     15 мин

 

 Оқу мақсатына жетелейтін оқушыларға қолдау көрсету үшін қиындығы жоғары есептерді шығаруына ықпал етемін, оқу мақсаттарымен жұмыс істемейтін оқушыларға қолдау көрсету үшін  қосымша ауызша  есептер шығартамын

 

 

 

 

Бейнеролик Таратпа материалдар

 

Таблица

Аяқталуы/Пленарий

 

6 минут

 Оқушылардың жетістіктер деңгейін сабақ кезінде тексеретуде олардың сабақтағы  белсенділігіне, өз бетінше тасырманы орындауына, жинаған ұпайына, топбасшысының қойған бағасына  қарап бағалаймын. Рефлекция "Аялы  алақан"

 

Бас бармақ-Не ұнады

Балан үйрек-Жаңа не білдім

Ортан терек-Не жөнінде ойландық

Шылдыр шүмек-Өз қоржыныма не аламын

Кішкентай бөбек- Не білгім келеді

 

 

 

Бағалау парағы.

Қосымша ақпарат

 

Саралау- сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлай-сыз? Сіз қабілеті жоғары оқу шыларға тапсырманы күр-делендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс

Кері байланыс арқылы

Өзекті проблемаларға  

көңіл бөлу

"Өзіндік мақсатты "

қалыптастыруға жағдай жасау

 

 

Рефлекция арқылы

Күнделікті    тапсырма  орындау

жиелігіне

Тест тапсырмасы

Қалыптастырушы бағалауды жиынтық

Бағалауға айналдыру

арқылы

 


 

Осыған ұқсас жазбалар:

МатематикаРационал бөлшектерді бөлу

МатематикаАрифметикалық және геометриялық прогрессия

МатематикаЕкі өрнектің квадраттарының айырымының формулаларын қолданып есептер шығару

Математика8 класс Алгебра пәніне арналған І тоқсанға арналған ОМЖ

Жаратылыстану бағытыАрифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласына есептер шығару.

- 7385148

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!