Сайтқа кіру
Бекітемін:
ДОІЖО_______________ Күні: 22.04.2015
Сыныбы: 9А, 9Б
Пәні: Химия
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: | Ароматты көмірсутектер. Бензол | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқып-үйренудің жалпы мақсаты: | Ароматты көмірсутектер туралы мағлұмат алып, бензолдың физикалық, химиялық қасиеттерін, алыну жолдарын, қолданылу аясын білу. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқыту нәтижелері | Ø-Бензол туралы теориялық білім кеңейеді; Ø-Тақырыпты түсініп, өз көзқарасы тұрғысынан қорытынды жасай алады; Ø-Таным әрекетінде коммуникативті қатынасты іске асырады; Ø -Тақырып бойынша жан – жақты түйіндеме жасай алады. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қолданылатын әдіс-тәсілдер, қолданылатын модульдер: | Топтық жұмыс, СТО, Блум таксономиясы, Ассоциация, Кластер, Венн диаграммасы, Балық қаңқасы, Бағалау бетшесі, диалог құру 1 модуль – Оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл (топтық жұмыс) 2 модуль – Сыни тұрғыда ойлау 3 модуль – Оқыту мен оқудағы басқару мен көшбасшылық 4 модуль – Оқыту мен оқуда АКТ-ны қолдану 5 модуль – Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау 6 модуль – Дарынды және талантты балаларды оқыту 7 модуль – Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қадамдар: | 1.1. Ұйымдастыру (ынтымақтастық атмосферасын құру) 2. Үй тапсырмасын тексеру (тест) 3. Топпен жұмыс (ассоциация, кластер, Венн диаграммасы, балық қаңқасы) 4. Рефлексия (диалог құру) 5. Бағалау (критериалды бағалау) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Блум жүйесі: | Химиялық формулалар арқылы топ бөлінеді. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
І. Білу. «Миға шабуыл» | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІ. Түсіну. | Еске түсіріңдер! 1.Бензол туралы не білесіңдер? 2. Неге олар ароматты деген атауға ие болған? Суреттен нені байқадыңыз? | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІІ. Қолдану. | Жаңа тақырыпты өздігінен меңгеру. «Алкандар» тобы:Ароматты көмірсутектер. Бензол құрылысы (Бензол моделін жасап, түсінік беру) «Алкендер» тобы: Бензолдың физикалық қасиеті (Бензол мен ацетиленді Венн диаграммасы арқылы салыстыру) «Алкиндер» тобы: Бензолдың химиялық қасиеті (Балық қаңқасы арқылы түсіндіру) «Арендер» тобы:Бензолдың қолданылуы (Кластер құру) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IV. Талдау. Ой толғаныс | Өзіңді тексер! Бейнүзік тапсырмасы Есептер шығару «Алкандар» тобы 1.Бензолдың ауа бойынша салыстырмалы тығыздығын анықтаңдар. 2.Төмендегі айналымдарды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін реакция теңдеулерін жазыңдар: С2H6 → C2H4 → C2H2 → C6H6 3.ЕЖ 12-8 есеп «Алкендер» тобы 1.Массасы 39 г бензолдың (қ.ж) көлемін есептеңдер. 2.Төмендегі айналымдарды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін реакция теңдеулерін жазыңдар: С→ CH4 → C2H2 СH3Cl 3.ЕЖ 13-8 есеп «Алкиндер» тобы 1.Бензолдың сутек бойынша тығыздығын анықтаңдар. 2.Төмендегі айналымдарды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін реакция теңдеулерін жазыңдар: С2H5OH C2H4 → (-CH2 – CH2-)n С2H4Br2 3.ЕЖ 13-9 есеп «Арендер» тобы 1.Массасы 39 г бензолдың құрамында қанша молекула бар екенін есептеңдер. 2.Төмендегі айналымдарды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін реакция теңдеулерін жазыңдар: СaC2→ C2H2 → CO2 →CaCO3 3.ЕЖ 13-10 есеп | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
V. Жинақтау. | Қорытындылау. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VІ. Үйге тапсырма | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия. | Диалог құру, өз деңгейлерін білім ағашына орналастыру | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VІІ. Бағалау |
Бағалау бетшесі 14 ұпайдан жоғары «5» 8-13 ұпай «4» 4-7 ұпай «3» Формативті бағалау. Критериалды бағалау. |
- 7164456
Айнур 83 # 18 қараша 2015 в 02:29 0 |
![]()
сабағыныз өте ұнады рахмет.тапсырмалар ашып көрсетілген
|
Пәндер
Ұстаздарға
Оқушыларға
Лауазым иелеріне
Блогтағы жазбалар
Mail.ru тобымызға қосыл
Facebook парақшамыз
VK.COM тобымызға қосыл