Бірмүше және Көпмүше.Көпмүшелерді қосу

Бірмүше және Көпмүше.Көпмүшелерді қосу

Бірмүше және Көпмүше.Көпмүшелерді қосу.

Сабақ жоспары:

27.10.2014

Алгебра 7 «ә» сыныбы

 

Сабақтың  тақырыбы:

Бірмүше және Копмүше.Көпмүшелерді қосу.

Сілтеме

Нұсқаулық. 7-сынып оқулығы, Ә.Н.Шыныбеков

Сілтеме

Әдіс-тәсілдер: топтық, жұптық жұмыс, сұрақ жауап, түсіндіру, постер, «Алтын балық» стратегиысы.

Көрнекілігі:

Электрондық оқулық, слайдтар, бағалау парағы, флебчарттар

Пәнаралық байланыс

Қазақ әдебиеті, Қазақстан тарихы

Сабақтың түрі

Қайталау сабағы. Этаптары: I, IV, II, III, VII, VIII

Сабаққа қолданған технология

Қараевтың «үш өлшемді әдістемелік жүйесі» технологиясы

Жалпы мақсаттары

1.Білімділігі: Оқушыларға бірмүше және көпмүше, олардың стандарт түрі, бірмүше және көпмүшелерді қосу және азайтуды түпкілікті түсіндіріп, бекіту, есеп шығару дағдыларын қалыптастыру.

2.Дамытушылығы: Оқушылардың өз бетімен қорытынды шығарып, ойларын ашық айту және ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, есте сақтау, байқағыштық, тапқырлық қабілеттерін дамыту.

3.Тәрбиелілігі: Шапшаңдыққа, ізденімпаздыққа, тиянақтылыққа, ұқыптылыққа баулу, ұжымшылдыққа, ауызбіршілікке тәрбиелеу.

 

Міндеттері

Ø  Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын ояту

Ø  Өткен тақырыптарды оқушылардың бар білімдерін пайдалана отырып жеткізу

Ø  Амалдарды орындау дағдыларын қалыптастыру

Оқыту нәтижелері

[*]       Оқушылардың жауапкершілігі артыды

[*]       Тапсырмаларды жұпта орындауға үйренеді

[*]       Өзін және достарын бағалауға дағдыланады

[*]       Математикалық тілде сөйлеу қабілеттері артады

I Ұйымдастыру кезеңі

-          А) Сәлемдесу  ә) Түгендеу   б)Сынып тазалығы   в)Сабаққа назарларын аудару

-          Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыратын «Шаттық шеңбер» құру. Білім кілтін ұсыну арқылы бір-біріне математикалық терминге байланысты тілек білдіреді

-          «Бірмүшелер», «Екімүшелер» «Көпмүшелер» тобына бөлу. Осы мүшелердің санына байланысты жазылған парақшалармен топқа бөлу және топбасшысын сайлау. 

Бағалау критерилері

II Өткен материалды еске түсіру

Білу

Сөйлемді аяқта

«Миға шабуыл»

1.Сандардан, айнымалылардан және олардың дәрежелерін көбейту амалы арқылы құрастырылған өрнекті… деп атайды (бірмүше)

2.  бұл көпмүшелерді… деп аталады

3. Айнымалылырдың дәрежелерінің қосындысы бірмүшенің… деп аталады (дәрежесі)

4. Бірмүшелердің қосындысы… деп аталады (көпмүше)

5. бұл ................  (ұқсас мүшелерді біріктіру)

6. Құрамындағы бірмүше дәрежесінің ең үлкені… деп аталады (көпмүше дәрежесі)

7.  ..............  көпмүшелерді азайту

 

III Үй тапсырмасын тексеру

      — №193 есепті тақтаға жазылған жауаптар арқылы тексеру

 

 

 

 

 

-          Мүшелерге байланысты шығарған өлең жолдарын оқыту

IV Білімдерін жан-жақты тексеру

Қолдану

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Талдау

1. «Гүлге қонған көбелек»- көбелектердегі тапсырмаларды ауызша орындау арқылы, батыр туралы мақалдың жалғасын айтады.

1.Көпмүшенің дәрежесі: -8 ( бесінші дәрежелі)

2.  бірмүшенің стандарт түрі ( z)

3. Бірмүшені дәрежеге шығар    

4.Ұқсас мүшелерін біріктір  

5.  қосындысын табыңдар ( )

2. Оқулықпен жұмыс

№195. Теңдеуді шешіңдер:

 

1-топ

2-топ

3-топ

Жауаптары:-20;0;5

-PISA  зерттеулеріне сәйкес тапсырма орындау

-Би жаттығуы

V Бекіту кезеңі

Жинақтау

1.      «Алтын балық» стратегиясы бойынша ережесі түсіндіріледі.Үш топтан үш оқушы орындыққа отырады, сұрақ-жауап түрінде өтіледі.

2.      Постермен жұмыс

1-топ. «Бірмүше мен көпмүшенің стандарт түрі»

2-топ. «Бірмүше мен көпмүшенің дәрежесі»

3-топ. «Бірмүше мен көпмүшені қосу және азайту»

 

VI Кері байланыс

Бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Үйге тапсырма

1.      Өзіндік бағалау.Бүгінгі сабақта алған әсерлерін тақтаға іліп кетеді

р/с

Оқушы аты-жөні

Сөйлемді аяқта

2 балл

«Гүлге қонған көбелек»

4 балл

Оқулықпен жұмыс

5 балл

PISA  зерттеулеріне сәйкес тапсырма

1 балл

«Алтын балық»

4 балл

Постермен жұмыс

3 балл

Э о жұмыс

4 балл

Қорытынды

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23-22 ұпай «5»

22-15 ұпай «4»

14-13 ұпай «3»

 

№199,200 есеп

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- 7385087

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!