Логика және логикалық операциялар. Ақиқат кестесі

    

8  сынып   Информатика

Тақырыбы: Логика және логикалық операциялар. Ақиқат кестесі.

Мақсаты

Мәтіндік есептерді  шығару үшін ақиқат кестені құруды үйрету

Тәсілі

Оқушылардың сыни ойлауы арқылы  логикалық  қабілеттерін  жетілдіру,   жеке және топтық  жұмыс  қолдану

Нәтижесі

Логикалық амалдарды  ажыратып, айырмашылығын  түсінеді.  Ақиқат кесте құру алгоритімін, ретін  біледі. Логикалық амалдар  негізінде ақиқат кесте құра алады. Есептеуді  өздігінен  орындайды.

Ресурс

Слайд   автотест   ДК  бейнежазба  смайлик

Білу және тану

10 минут

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Психологиялық ынтымақтастық атмосферасын құру

Бейнежазба « Тест на логику»

Бейнежазбаны қарап, логикалық пайымдайды.Ынтымақтастық атмосфера орнайды

Тірек сызбалар арқылы ой тастау

Жұпта, топта тірек-сызбаларға жауап беру арқылы, оқулықты және қосымша мәліметтерді пайдаланады

«Логикалық амал»   төлқұжаты

(оқушылардың логикалық амалды қаншалықты білетінін білу мақсатында)

«Логикалық амал»   төлқұжатын жеке-жеке толтырады

Екілік  диктант

Үш тілде жазылған  қарапайым пікірлерді  оқып, диктант жазады

Түсіну 10 минут

Оқушыларға бағыт-бағдар беру

www.bilimland.kz   сайтын  ашу

Информатика – 8 сынып –Ақиқат кесте  тақырыбын ашып, өз бетімен оқу

 www.bilimland.kz   сайтын  ашып,

Информатика – 8 сынып – Ақиқат кесте  тақырыбын  өз бетімен оқиды

Білгеніңмен  бөліс

Нақты  сұрақтарға  топта  талқылау жасайды

Ақиқат кестесін құруды  талқылайды  және әрқайсы өз білгендерімен бөліседі

Қолдану 10 минут

 Практикалық жұмыстарын бақылау

Тәжірибелік  жұмыс

31 беттегі  тәжірибелік жұмыс 

А, С  деңгейіндегі  тапсырманы орындау

Деңгейлік әр-түрлі тапсырмалар орындау

Қосымша  қабілетті  балаға тапсырма беру  36 бет №4 жаттығу

Талдау

5 минут

 Жеке оқушы жұмысының орындалуын   талдау, бағалау

Жеке оқушы жұмысына  талдау  жасайды   

Жинақтау

5 минут

Автотест  орындату

Автотест  орындайды, бағаланады

Бағалау

2 минут

Ақиқат кестенің  маңыздылығы неде?

Смайликтерді есептеу

Класстер әдісі арқылы баға беру (тақырыптың маңыздылығын ашу, көрсету)

Рефлексия

Өткен тақырып бойынша білім, білік дағдысын бағалайды

Топты шынайы формативті бағалау

Үй тапсырмасы

6  параграф   36-беттегі №6 тапсырма

Осыған ұқсас жазбалар:

БастауышҚысқа мерзімді жоспар. Уақыт өлшем бірліктері және үлестері

БиологияЖорғалаушылар класының жалпы сипаттамасы (қысқа мерзімді жоспар)

КембриджХҮІІІ ғасырдағы қазақ хандығының ішкі және сыртқы жағдайы (ҚМЖ)

Физикафизика пәнінен орта және қысқа мерзімді жоспарлар

Қазақ әдебиетіXX гасырдын басындагы казак әдебиеті

- 7575468

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!