Сайтқа кіру
Мұғалімнің аты-жөні: Ниязов.С | География пәні
| №80 мектеп-гимназия
| ||
Сыныбы: 9 сынып | Күні:9 .01.13 9Ә/11.01.13 9 А | |||
Сабақтың тақырыбы | АӨК маңызы,құрамы, кластерлері | |||
Жалпы мақсаттар: | Қазақстанның АӨК құрылымы, салалары, таралу аймақтары жөнінде түсіндіру.Топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту | |||
Күтілетін нәтиже: | Оқушылар АӨК жайында оқып, топпен жұмыс жасап үйренеді | |||
Түйінді идеялар | Агроөнеркәсіпті дамыту -ел эконмикасы үшін маңызды | |||
Дерек көздер: | Электронды оқулық, интернет желісі | |||
Қажетті құралдар | Интерактивті тақта, постер, стикер, кітапша, журналдар, суреттер, глобус, карта. | |||
Әдіс тәсілдер: | Адвокат ойыны, білім шеңбері, ой қозғау, кеңейтілген тапсырма | |||
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары | ||||
Кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Тапсырма мазмұны | Оқушының әрекеті | Бағалау |
Ұйымдастыру (3 минут) | Амандасу, түгендеу, Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады. Топқа бөледі; назарларын сабаққа аударады | Оқушылардың алдарына сөздер қояды олар таңдаған шаруашылық түріне сәйкес топтарға бөлінеді | Амандасады, кезекші оқушы жауап береді; | Бағалау парағы сабақтың алдында топтарға үлестіріледі |
Үйтапсырмасын сұрау (7минут)
Үй тапсырмасын бекіту (5 минут)
ІІІ Жаңа сабақ (12 минут)
|
Адвокат ойыны арқылы
Білім шеңберінде талқылау
Таныстырылым көрсетіледі. Оқушыларға сұрақ беріледі Тақырыпты тақтаға жазады Оқулық мәтінімен жұмыс |
Әр топтан 1 оқушы шығып адвокат болады, топтар өзара сұрақтар қояды, жауап бере алмаса адвокат жауап беруі тиіс
Оқушылардың өткен сабақтағы білімдерін еске түсіру мақсатында.
Оқушылар мына бейнедегі қандай шаруашылық ? Оның қандай салалары бар ? Адам үшін маңызын кім сипаттап береді? Жаңа тақырыппен, мәтінмен танысады. |
Әр топ өз тобының намысын қорғау үшін жылдамдық танытып, сұраққа жауап беруі қажет. Сұрақтарға жауап береді Білім шеңберінді талқылау
Сұрақтарға жауап береді, жаңа тақырыпты ашады.
Берілген тапсырмаларды орындайды |
Жест-мимика(басбармақ)
Дескрипторлар (қол шапалақтау) арқылы.
Дескрипторлар арқылы.
|
ҮІ. Жаттығулар (11 минут) |
Географиялық диктант Картамен жұмыс |
Оқушыларға өтілген тақырыптар бойынша жеке орындауға тапсырма беріледі.. Картадан жаңа сабақ обьектілерін көрсету |
Берілген тапсырмаларды орындайды |
2 жұлдыз,1 ұсыныс қай топ бүгінгі сабақта жақсы жқмыс атқарды. |
Ү.Қорытынды, үйге тапсырма (7 минут) |
Үйге тапсырма береді, бағалайды Қорытындылайды қоштасады | Үйге тапсырма & 9 І топ Венн диограммасын құру АөК жән өнеркәсіп мен ұқсастығы ІІ топ АӨК жайлы реферат ІІІ топ АӨК тің түрлерін сипаттап келу
| Бүгінгі сабақ туралы рефлексия жазып, тақтаға іледі. Үй тапсырмасын алады. Мұғаліммен қоштасады | Қорытынды, журналға түсіріледі |
Қазақ әдебиеті → Туысым – түп-тамырым, қазығым. Тәрбие сағаты.
Қазақ әдебиеті → С. Дөнентаевтың "Заман кімдікі", «Бозторғай» өлеңі
Орыс тілі → Повторение по составу слова
Қазақ әдебиеті → Абайды оқы, ерінбе!..
География → Африка материгі. Географиялық орны. Жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер. Зерттелу тарихы.
- 6934070
ЖУПАРГУЛЬ # 29 қараша 2014 в 20:10 0 |
![]()
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЫНЫЗ ЖАҚСЫ ЕКЕН МАҒАНДА ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР МЕН ҰЗАҚ МЕРЗІМДІ ЖОСПАР КЕРЕК
|
Пәндер
Ұстаздарға
Оқушыларға
Лауазым иелеріне
Блогтағы жазбалар
Mail.ru тобымызға қосыл
Facebook парақшамыз
VK.COM тобымызға қосыл