Сайтқа кіру
5-сабақ | 15.09.2014 жБиология9 сынып |
Сабақтың тақырыбы | Тірі материяның химиялық құрамының бірлігі. Өсімдіктер, жануарлар, саңырауқұлақтар мен бактерия жасушаларының химиялық құрамы. Химиялық элементтер, су және басқа бейорганикалық қосылыстар, олардың жасуша тіршілік әрекеттеріндегі рөлі. |
Сабақтыңжалпы мақсаты | Өсімдіктер мен жануарлар жасушаларының химиялық құрамын түсіндіру. |
Әдіс-тәсілдер | АКТ-ны пайдалану, топтық жұмыс, қызығушылығын ояту, миға шабуыл, кестемен жұмыс, мағынаны тану,, сынақтан өткізу |
Күтілетін нәтижесі | Тірі организмдер жасушасының құрылысын біледі Өсімдіктер мен жануарлар жасушасының құрылысын ажырата алады. Топтық жұмыс арқылы оқушылар өзіндік ізденіске бағытталады, шығармашылықпен жұмыс істеу қабілеті артады.Өзіндік ой қорытуға, тұжырым жасауға дағдыланады |
№ | Уа-қыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Дерек көздер, көрнекілік-тер | ||||||||||||||||||
1 | 2 мин | Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Жылы жүрек-сәттілік, ізгілік тілегі» | Оқушылар шеңбер жасап бір-біріне гүл сыйлау арқылы жылы лебіздерін білдіреді | Гүлдер | ||||||||||||||||||
2 | 2 мин | Топқа бөлу.Санау арқылы топқа бөліну | 1,2,3,4,5 | |||||||||||||||||||
3 | 1 мин | Бүгінгісабақтың критерийлерімен таныстыру
| ||||||||||||||||||||
4 | 5 мин | Үй жұмысын сұрау Кесте арқылы үй жұмысын сұрау | ||||||||||||||||||||
5 | 5 мин | І.Қызығушылықты ояту. Венн диаграммасы ӨсімдіктерЖануарлар | Венн диаграммасы арқылы оқушылар өсімдік жасушасымен жануарлар жасушасының айырмашылығын жазады. | Слайд плакаттар | ||||||||||||||||||
6 | 5 мин | ІІ. Миға шабуыл Химияда қанша элемент бар? Макроэлементтер дегеніміз не? Микроэлементтер дег не? | Оқушыларсұрақтарға жауап береді. | слайд | ||||||||||||||||||
7 | 10 мин | ІІІ. Мағынаны тану Джиксо әдісі Оқушыларға тақырып бөлініп беріледі өз бетімен меңгереді, бір бірімен ауысу арқылы тақырыпты топ болып түсінеді | Оқушылар топ болып тақырыпты оқиды,өзпікірлерін айтады. Постерге тақырыпты қалай түсінгендерін түсіреді | оқулық | ||||||||||||||||||
8 | 5 мин | IV. Кестемен жұмыс
| Оқушыларжеке отырып кестені толтырады | слайд | ||||||||||||||||||
10 | 6 мин | VІ. «Сынақтан өткізу» әдісі Тест жұмысы | Жеке жұмыс | Слайд А4 парақшалары | ||||||||||||||||||
11 | 2 мин | VІІ. Рефлексия. Өткен сабаққа кері байланыс жасау 1.Бүгінгі сабақ саған ұнады ма? 2.Бұл сабақта сен үшін не қиын болды? 3.Бұл сен үшін неге қиын болды? 4.Бұл қиындықты ненің көмегімен еңсердің? | Оқушылар А4 парақшаларына сұрақтарға жауап жазады | А4 парақшалары | ||||||||||||||||||
12 | 2 мин | VІІІ. Бағалау | Сабақтың критерийлері арқылы балаларды әр топтың лидерлері бағалайды, сосын қорытынды баға шығарады | Бағалау парақшалары | ||||||||||||||||||
13 | 1 мин | ІХ. Үйге тапсырма. «Не үйрендім? Нені үйренгім келеді?» Тақырыпты оқу | Балалар стикерге бүгінгі сабақтан алған әсерін жазады. Оқушылар тақтадағы гүлдердің суреттері салынған плакатқакөбелек пішіндес стикерді жапсырады. | стикер |
Биология → Жасушаның тіршілік әрекеттері
- 6961868
Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!
Пәндер
Ұстаздарға
Оқушыларға
Лауазым иелеріне
Блогтағы жазбалар
Mail.ru тобымызға қосыл
Facebook парақшамыз
VK.COM тобымызға қосыл