Сайтқа кіру
| Биология | 7 «Ә» сынып | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: | Түйе – түліктің төресі | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаты | Түйе түлігінің мал шаруашылығында алатын орнымен, оның жеке қолтұқымдарымен, адам өміріндегі маңызымен таныстыру.Түйе түлігіне байланысты халықтық ұғымдар, түсініктер, тұжырым қорытындылар немесе жасына, қолтұқымына, жынысына байланысты атауларды ажырата білуге үйрету, ата кәсібімізге баулу арқылы кәсіби бағдар беру және оқушылардддыыың әр бір түлікке деген сүйіспеншілігін арттыру. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сілтеме: | 1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 41-49 бет 2. Биология оқыту әдістемесі. 7 сынып 105-106 бет 3. 7- сыныпқа арналған биология оқулығы. Қ.Қайым, Р.Сәтімбеков, Ә.Әметов, Ж.Қожантаева. 302-305 бет 4. Биология пәні бойынша дидактикалық материалдар 5. Жұмыс дәптері 43-44 бет | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылар үшін оқу нәтижелері: | Сүтқоректілер класының көнтабандылар отрядына жататын жануарлар және олардың қолға үйретілген түрлерімен таныстыру.Түйенің жабайы тегін, оның қолға үйретілу мақсатын, ерекшеліктерін және қасиеттерін білу. Қазақстандағы түйе шаруашылығының маңызын түсіну, түйенің қолтұқымдарының ажырата білу. Түйеден алынытын өнімдердің құрамын, құндылығын, сапасын білу. Асыл тұқымды түйелерді алудың , көбейтудің маңыздылығын түсіну. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі идеялар | Түйенің касиеттерін дәріптеу, Қазақстанда түйенің асыл қолтұқымдарын көбейту, түйе шаруашылығын дамыту. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақта қолданыла тын материалдар: | Бейнежазба, плакат, фламастар, стикерлер, түйенің суреттері, түйеден алынатын өнімдер. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқыту әдістері: | СТО, Блум таксаномиясы Диалогты оқыту АКТ | 1.Топтық жұмыс 2.Жұптық жұмыс 3.Жеке жұмыс | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дерек көздері: | Оқулықтағы жылқы шаруашылығы және оның негізгі салалары тақырыбында берілген материалдар.Биология жұмыс дәптері 43-44 бет Оқушы анықтамалығы 63-64 бет Б.Кітапбаев «Төрт түлік» — Алматы,1985 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тапсырмалар |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
|
- 7164249
улдана # 12 мамыр 2015 в 18:25 0 |
![]()
жаман маган унамады. жок
|
Пәндер
Ұстаздарға
Оқушыларға
Лауазым иелеріне
Блогтағы жазбалар
Mail.ru тобымызға қосыл
Facebook парақшамыз
VK.COM тобымызға қосыл