Сайтқа кіру
Әдебиеттік оқу пәнінен қысқа мерзімді жоспары.
<o:p> </o:p>
<o:p> </o:p>
Күні: 18.09.2014 ж | Пәні:Әдебиеттік оқу. <o:p> </o:p> | Сыныбы:2 «а» Пән мұғ:Қамбарова Ж |
Сабақтың тақырыбы: | Жеңіс Қашқынов «Ұнатам күзді мен» | |
Жалпы мақсаты: | Өлеңді мәнерлеп оқи отырып, ой-өрісін, тілін дамыту, шығармашылық қабілеттерін арттыру. | |
Сілтеме: | Мұғалімдерге арналған нұсқаулық ,әдебиеттік оқу 2-сынып Б..Қабатай, С.Рахметова. «Атамұра» 2013, электронды оқулық | |
Күтілетін нәтиже | Топпен бірлесіп жұмыс жасауға үйренеді, ынтымақтастыққа қалыптасады, диалог арқылы бір-біріне сұрақ қоюы,ізденуі, сыни тұрғыдан ойлауы дамиды, сөздік қоры молаяды,өмірмен байланыстыра алады. | |
Негізгі идеялар: | Күз кереметтерін, күздегі табиғаттағы тамаша өзгерістерді ажырата алады. | |
Қолданылатын материалдар: | Интерактивті тақта, слайдтар, маркер, стикер, суреттер, бейнетаспа, электронды оқулық. | |
Оқыту формасы, технологиясы,әдістері: | Жаңа оқыту әдістері, диалог, СТО, АКТ, БББ, шығармашылық тапсырма, диалог, ой-толғау, автор орындығы. | |
Жұмыс түрлері: | Сұрақтарға жауап беру, ой-толғау, топтықжұмыс, жұптық жұмыс, шығармашылық жұмыс |
<o:p> </o:p>
Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Психологиялық Дайындық | « Ыстық алақан» тренингін өткізеді | Алақандарын ыстық болғанша ысқылап, бір-бірінің көздеріне басады. Бұл көздің көру жүйесін жақсартады. |
Оқушыларды топқа бөлу | Оқушыларды жемістердің суреттері арқылы топқа бөледі. | Оқушылар жемістердің суреттері арқылы топқа бөлінеді, топ басшыларын сайлайды. |
Үй тапсырмасын сұрау | Өлеңді жатқа сұрайды, жазып келген эссе,өлеңдеріноқытып, бағалайды. | Өлеңді мәнерлеп жатқа айтады, топтар бір-біріне ашық, жабық сұрақтар қояды, суреттерін қорғайды. |
Ой қозғау | Түрткі сұрақтар бере отырып, жаңа сабақтың тақырыбын ашады. | Оқушыларсұрақтарға жауап бере отырып, сабақтың тақырыбын өздері ашады. |
І. Білу <o:p> </o:p> | Жаңа тақырыпты хабарлайды. Электронды оқулықтан автор туралы мәлімет береді. | Мұғалімнің мәнерлеп оқуын, автор туралы электронды оқулықтан тыңдайды,өлеңді мәнерлеп оқиды. |
<o:p> </o:p> ІІ.Түсіну | <o:p> </o:p> Топтық жұмыс Топтарға тапсырма береді. <o:p> </o:p> <o:p> </o:p> <o:p> </o:p> <o:p> </o:p> <o:p> </o:p> <o:p> </o:p> | Өлеңнен күз мезгіліне қатысты көркем сөздерді табады (кестенітолтырады) Әр топоқушылары кесте бойынша өз ойларын айтады. |
<o:p> </o:p> ІІІ. Қолдану <o:p> </o:p> <o:p> </o:p> <o:p> </o:p> | Жұптық жұмыс Жұптарда талқылауға тапсырма береді(зерттеушілік әңгіме) Даланың түсі қандай? Неліктен? Аспанды не қаптады? Өлеңді қандай әуенмен айтуға болады? | Зерттеушілік әңгіме барысында тапсырмаларды орындайды, өлеңге әуен ойлап тауып,әнімен орындайды. |
Сегіту сәті | Оқушыларды сергітіп алу мақсатында бейнетаспа ойнатылады | Оқушылар қызықты әуенге жаттығуларды бірге орындады |
ІҮ. Талдау <o:p> </o:p> | Топтарға тапсырма береді. Бармақпен бағалатады. | 1-топ .«Күз» сөзіне ассоциациялық аймақ құрады. 2.-топВенн диаграммасын құрады ( Абайдың «Күз»өлеңімен салыстырады. 3-топ .5 жолды өлең құрастырады. |
Ү.Жинақтау <o:p> </o:p> <o:p> </o:p> | « Ақылдың алты қалпағы» арқылы алған білімдерін ортаға салады. | Таңдаған қалпақтарына сәйкес өз ойларын жинақтап, тұжырымдайды. |
ҮІ.Бағалау <o:p> </o:p> <o:p> </o:p> | Бағалау әдістерін түсіндіреді. | «Сиқырлы сандықтан» сұрақтар ала отырып ,өтілген тақырыпты бағалайды. Өз-өздерін бағалайды. |
Үй тапсырмасынберу | Үйге деңгейлік тапсырмалар береді. | Өлеңді жаттау, «Алтын күз» тақырыбына сурет салу, эссе жазып келу. |
VII. Рефлексия | Рефлексия парақтары таратылады «Жетістік баспалдағы» | Оқушылар сабақ бойынша өз ой-пікірлерін рефлексия парақтарына жазады |
<o:p> </o:p>
Бастауыш → 3 сынып "Көл" Т.Молдағалиев
Бастауыш → Ш.Уалиханов. "Абылай хан" әдебиеттік оқу 4-сынып
2 сынып → Үйшік (орыс ертегісі)
- 7169692
Жулдыз # 20 қыркүйек 2015 в 21:26 0 |
![]()
Оте жаксы жазылган
|
Пәндер
Ұстаздарға
Оқушыларға
Лауазым иелеріне
Блогтағы жазбалар
Mail.ru тобымызға қосыл
Facebook парақшамыз
VK.COM тобымызға қосыл