Сабақтың тақырыбы: Жазбаша қосу және азайту. 243+526 және 769 - 526

11 қаңтар 2017 - Күлзия Есенқызы

Салихова Батима

бастауыш сынып мұғалімі

Сүйіндік жалпы орта мектебі

Құрманғазы ауданы, Атырау обл.

 

 

Сабақтың тақырыбы: Жазбаша қосу және азайту. 243+526 және 769 — 526

Мақсаты: Білімділігі: Үш таңбалы сандарды жазбаша қосу және азайтуды      меңгерту. Есептеудің тиімді тәсілдерін қолдануды үйрету

Дамытушылығы: Қосу және азайту ережелерін пайдалана отырып, әртүрлі есептерді шығару қабілетін тексеру және өз бетімен есеп шығара білуге және және дұрыстығын анықтай білуге дағдыландыру. Ой – өрісін кеңейту, пәнге деген қызығушылығын арттыру.

Тәрбиелілігі: Ұқыптылыққа, мәдениеттілікке, тиянақтылыққа,  отбасы мүшелерін сыйлауға, құрметтеуге тәрбиелеу.

Әдісі: түсіндіру, сұрақ – жауап, ойын.

Көрнекілігі: Отбасы суреттері, үлестірмелі парақшалар, сызбалар, интерактивті тақта

Түрі: жаңа білімді меңгерту

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. Даярлықтарын тексеру.

ІІ.Үй тапсырмасын тексеру

ІІІ.Жаңа сабақ

Слайд 1

Бүгінгі сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру

-         Отан туралы кім қандай мақал – мәтелдер біледі?

1.Отан отбасынан басталады

2.Отан үшін отқа түс, күймейсің

     — Балалар, сендер мектептен гөрі көбіне үйде, отбасында көбірек боласыңдар. Сондықтан бүгінгі сабағымызды өз отбасымызда отырғандай сезімде болып, жанұя мүшелерінің берген тапсырмаларын орындайтын боламыз.

Слайд 2. — Отбасында кімдер болады? (суреті)

— Ата, әже, әке, ана, аға, апа, сіңілі, қарындас, т.б

— Барлығымыз тақтаға қарайық

Слайд 3. І.Аталар аманаты

Аталарымыз бізге үш таңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту туралы түсінік алуды аманаттап тапсырды.

№1 а) 243+526  және  769-526 өрнектерінің мәндерін табуымыз керек

Сандарды баған түрінде жазып, және мына алгоритм бойынша амалдарды орындаймыз.

Жазамын:  243

                   526

                   769

1.Бірліктерді қосамын

2.Ондықтарды қосамын

3.Жүздіктерді қосамын (солдан оңға қарай оқимыз)

4.Жауапты оқимын 769

Енді айырманың мәнін табамыз, қосындыдан қосылғыштардың бірін алсақ келесі қосылғыш шығады.

1.Жазамын                            

2.Бірліктерді азайтамын     769

3.Ондықтарды азайтамын  526

4. Жүздіктерді азайтамын  243

Слайд 4. ІІ.Әжелер өнегесі.  Дәптерді ашамыз. Күн жадын жазамыз

№1 ә) 1-ші және 2-ші бағанды тақтада орындату

 

72 ÷ 8 × 9

 

4 × 8 — 2

 

25 ÷ 5 + 5

 

10× 5+2

Слайд 5. Ойын «Кім жылдам?»

 

 

 

 

 

Слайд 6. Әкелер аманаты.

№2 есеп. Теңдеулерді шешу – өз беттік жұмыс

Слайд 7. Аналар қуанышы

5 → 60

3 → 80

963

                                                             ?

 

 

Болды               Жұмсады                Қалғаны

Шешуі: 963 – (3 · 80) + (5 · 60) ꞊ 423 

963                      240

540                      300   

423                      540

Жауабы: 423 парақ қалды

Математикалық диктант

-         9 ды 3 есе арттыр (27)

-         Бөлінгіш 63, бөлгіш 9. Бөліндіні тап (7)

-         35 ті 7 есе кеміт (5)

-         48ді 8ге бөл (6)

-         9 және 10 сандарының көбейтіндісін тап (90)

Слайд 8. Ағалар тапсырмасы.

№4. Геометриялық тапсырма

         6см                Берілгені: тік төртбұрыш

                                   а ꞊ 6см           s ꞊ 6 · 4

     4см                                   в ꞊ 4cм           s ꞊ 24 (см²)

                                              s ꞊ ?                p ꞊ (6+4) · 2

                                              p ꞊ ?                p ꞊ 20см

Слайд 9. Апалар сенімін ақтау

Деңгейлңк тапсырмалар:

1-деңгей:    5+5+5 ꞊                                  2- деңгей: 4 · 5 + 76 ꞊

                    4 · 4 ꞊                                                       80 ÷ 8 ꞊

                    10 ÷ 2 ꞊                                                    12 ÷ 6 ꞊

 

3-деңгей:                                               4-деңгей: С +182 ꞊ 900 · 3

                                                                           С + 182 ꞊ 2700

Боялған бөлік қандай үлесті құрайды?                С ꞊2700 – 182

Үлесті жазып көрсет                                              С ꞊ 2518

49 ÷ 5 ꞊                                                                     2518 + 182 ꞊ 900 · 3

                                                                                 2700 ꞊ 2700

Слайд 10. Сергіту сәті.  Кенеттен сұрау

1.Жартысы 9см болатын сымның ұзындығы қандай?

2.Ширегі 3м болатын жіптің ұзындығы қандай?

3.Бір гүлде 9 жапырақша бар, 3 гүлде неше жапырақша болады?

4.Айжан бір айда 6 кітап, ал Томирис одан 3 есе артық кітап оқыды. Томирис бір айда неше кітап оқыды?

Слайд 10. Іні – сіңлі, қарындастардың сүйеніші.

Сабақты қорыту:    673          797            ауызша амалдарды орындау ретін сұрау

                                 124          124

Слайд 11. Үйге тапсырма №1 (ә) 3-бағаны, №7

 Бағалау

 

 

243                               526                769

769

526

243

 

- 4431144

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Үздік авторлар

1

Блогтағы жазбалар