Мектеп тренерлері сабақтарының "Сыныпты қадағалау әдістемесі" тақырыбы бойынша жоспары

8 мамыр 2017 - Амантай Абитаевич
Мектеп тренерлері сабақтарының "Сыныпты қадағалау әдістемесі" тақырыбы бойынша жоспары

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cабақтың тақырыбы:  Сыныпты қадағалау әдістемесі 

Мақсаты: Мұғалімдер сыныпта қадағалау жүргізу әдістемесіне талдау жасайды.

Оқу нәтижесі: Мұғалімдер өздерінің сыныпта қадағалау жүргізу дағдыларын бағалайды, қадағалаудың құрылымдалған және құрылымдалмаған түрлерін салыстырады. 

Түйінді идеялар: Қадағалау – ақпарат жинау мен мектепте (сыныпта) болып жатқан оқиғалар туралы толығырақ мәлімет алудың пәрменді тәсілдерінің бірі.  

Сабақ барысы

 

Жоспарланған тренинг

кезеңдері:                                                          Жоспарланған іс – әрекеттер:                                                         Ресурстар:

 

Сәлемдесу.                              4 топқа бөлу («өз затынды тап» стратегиясы бойынша), қатысушылардан                   Қорапша

Топқа бөу:                               өздерінің кез-келген заттарын беру ұсынысы айтылады, тренер заттарды

6 минут                                  өз қалауы бойынша 4 топтың үстел үстіне қойып кетеді, қатысушылар

                                                топтарды айналып өз заттары табылған үстелге отырып, топтарға бөлінеді. 

 

Зейінді шоғырландыруға                                    Сұрақтар жазылған қағаздар:  

арналған жаттығу:              1.     Сыныптағы бақылау қалай жүргізіледі?                                                                

20 минут                               2.    Бақылау жолдарын атаңдар.                                                                             

                                              3.     Сіздің қадағалау әдістемеңіз бар ма?                                                                

                                              4.     Қандай әдіс неғұрлым тиімді?                                                      

                                              5.     Ойларыңды постерге жазыңдар.

                                             Мұғалімдер өз беттерімен «тәжірибедегі рефлексия»

                                             үлестірме материалдарынан сабақтың құрылымдалған және

                                             құрылымдалмаған  әдістерін оқып, салыстырады.                                           

 

Ақпарат:                          Бейне-қадағалау: Қадағалаудың «құрылымдалған»  және

24 минут                         «құрылымдалмаған» кестелері қолданылған сабақтардың 

                                          бейне түсірілімін қарау.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

Тәжірибе:                            Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл:                                                                                                               30 минут                           Мұғалімдердің жұптық жұмысы.                                                                               Бақылаудың                                                            Топтарды жұпқа бөлу (1,2 сандары бойынша).                                                          құрылымдалған

                                             Мұғалімдерге арналған тапсырмалар:                                                                      кестесі

                                           Мұғалімдердің жұптық жұмысы. Жұптардың біріне құрылымдалған                                                                                                        қадағалау кестесі беріледі; қалған мұғалімдерге ешқандай нұсқаулықсыз                                                                                              сабақтың бейнежазбасы бойынша ескертпелерді жазу тапсырылады.

                                           

                                          Сабақтың бейнежазбасын қарағаннан кейін мұғалімдердің өз жазбаларымен                                                                                          алмасуын ұйымдастыру. Жұп болып жұмыс істеген мұғалімдердің пікірлерін                                                                                        зерделеп, талдау, олардың бейнежазбаны қарау нәтижелері бойынша ұсынымдары.

 

                                           Мұғалімдердің пікірлерін бірлесе талқылау үшін жұппен жұмыс істеп отырған                                                                                        мұғалімдерден төрт адамнан тұратын топ құрып ықпалдастыру.

 

Кері байаныс:                   Топтардағы талқылау барысында жинақталған ой-пікірлерді сұрыптауды ұсыну, 

10 минут                          ортақ пікірді постерге жазу және постерді қорғау.

                                        

Рефлексия. Тренер қатысушыларға жүргізілген жұмысты  «Рефлексиялық эссе» түрінде жазуды ұсынады.

Алдымен мен былай ойладым...? Одан кейін мен мына мәселеге тап болдым...? Мәселені шешу үшін мен  не жасадым?

Бұдан мен көрдім ?                    Демек, бұл мынаны… білдіреді. Сонымен мен мынадай… шешімге келдім.

 

 

 

 

 

- 6174299

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!