ҰМЖ география 9 сынып

4 ақпан 2017 - Акжол Серикбаев

Қолданылған әдебиет:

1.Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы

Оқулық авторы:  В. Усиков, Т.Казановская, А.Усикова, Г.Зәбенова

             «Атамұра»2013ж

2.Қазақстанның  экономикалық және әлеуметтік географиясы (9-сынып оқушыларына арналған жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындау)

         Атамұра 2013жыл          

3.Журнал .Қазақстан географиясы және экология.

                    География және табиғат

           Республикалық ғылыми әдістемелік журналдар.

4.Мұғалімдер үшін әдістемелік басшылық

              Авторлары: В.Усиков, А.Усикова, Г.Забенова

             «Атамұра»2013ж

5. Электронды оқулық Қазақстанның  экономикалық және әлеуметтік географиясы (ИТ жұмыс)

6.Тестік  тапсырмалар 2002-2016 жыл

(олимпиадаға және емтиханға дайындық)

 

 

ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ӘЛЕУМЕТТІК ГЕОГРАФИЯСЫ

9 сынып

Барлығы -68

аптасына — 2

Сарамандық жұмыстар-8

ТҮСІНІК ХАТ

9- сыныптағы   география сабағынан 2016-2017 оқу жылына күнтізбелік-тақырыптық жоспар Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы  23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес, Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірде №115 бұйрығымен бекітілген бағдарламасы жәнеҚазақстан Республикасының Әділет министрлігінде    2013 жылы 10 сәуірде № 8424 тіркелген құжаттар негізінде құралды.Оқу бағдарламасы Бағдарламада берілген барлық практикалық іс-әрекеттер тәжірибелік дағдыларды дамытушы және қалыптастырушы болып табылады, міндетті түрде бағаланатын практикалық жұмыстар нөмірмен белгіленген.

 

 

 

 

 

 

 

 

ГЕОГРАФИЯ

9 сынып

(барлығы 68 сағ, аптасына 2 сағ)

 

Сабақтың тақырыбы

Сағат саны

Оқытудың  негізгі мақсаты

Оқып үйренудің нәтижесі

Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау

Қоса алғанда

барлық жұмыс түрлерін бағалау

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі

Негізгі дерек көздері немесе ресурстар

Мерзімі

1

Экономикалық және әлеуметтік география ұғымы, мақсаттары мен міндеттері

1

экономикалық және әлеуметтік Қазақстан географиясы пәні. нені оқытып зерттейтіндігін анықтау. Республиканың ЭГЖ ерекшелігін анықтау. Оқушыларды пән бойынша терминалгоиялық сөздікпен таныстыру     

оқулық мәтінімен, атласпен жұмысістеуге дағдыландыру.

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту. Сыни ойлауға үйрету.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту

Кесте

 «ИНСЕРТ»

Плакат

Деңгейлі карточкалар

фишкалар

 

2

«Экономика», «экономикалық жүйе» терминдерінің анықтамасы және ұғымы

1

Оқушылардың бойында экономикалық жүйелердің жұмыс істеу негіздерін қалыптастыру.



1)эконмиканың негізгі сұрақтарын анықтау; 
2) экономика жүйесінің типтерімен таныстыру; 
3) Қазіргі қоғамдағы экономикалық жүйенің барлық түрлерін сипаттауға және мысалдар келтіруге  үйрету

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту. Сыни ойлауға үйрету.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту

 Блоб ағашы

Плакат

 Блума кубигі

стикерлер

 

3

Қазақстанның экономикасы: дамуының негізгі кезеңдері, ел шаруашылығының өткені

1

Негізгі ел экономикасының даму кезеңдерімен таныстыру.

Экономикалық құрылымдардағы толықтырулардың мәнін көрсету

экономика және экономикалық ұғымдарға байланысты жүйелерді, Қазақстан аумағындағы экономикалық жүйелердің дамуы мен өзгерісін оқушылар біліп, түсініп, көрсете білулері тиіс

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту. Сыни ойлауға үйрету.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту. Оқытудағы  басқару және көшбасшылық

Оқулық

 

Стикерлер

 

Блоб ағашы

 

4

Қазақстанның экономикасы: қазіргі кезі және болашағы

1

Сабақ барысында Қазақстанның  өткені, қазіргі кезі, болашағын  оқып үйренуі, анықтауы қажет

мемлекеттік нышандарының  даму кезеңдеріне, негізгі шаруашылығының дамуындағы тарихи факторларына байланысты, негізгі физикалық географиясы және қоғамдық, әлеуметтік — экономикалық географиясы, оның зерттеу нысанасы туралы білімін қалыптастыру

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту. Оқытудағы  басқару және көшбасшылық

 

Оқулық

 

Фишкалар

 

Стикерлер

 

Кубик

 

5

Қазақстан әлем картасында

1

Білімі: EGP Қазақстан көтерілген идеясын қалыптастыру.

логика сын тұрғысынан ойлау, коммуникативті дағдыларын және сөйлеу мәселелерін дамыту

Оқушылар Қазақстанның экономико- географиялық жағдайын бағалап, Қазақстанның геосаяси жағдайын қарастырып

Қазақстанның экономикалық жағдайын анықтайды

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқытудағы  басқару және көшбасшылық

Блум кубигі

 

Оқулық

 

Блум түймедағы

 

Фишкалар

Стикерлер

 

6

Қазіргі Қазақстанның экономикалық әлеуеті

1

Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік география пәні мәселені анықтау. EGP республиканың ерекшеліктерін анықтау. Пән бойынша терминология сөздіктерді оқушыларға таныстыру.

Оқулық мәтінімен, атласпен жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқытудағы  басқару және көшбасшылық

Доп

 

Бағадаршам

 

Стикерлер

 

 

7

Ресурстары, өндіріс факторлары, экономиканың негізгі сұрақтары

1

Қазақстан жағдайларына және  табиғи ресурстарына баға беру

Талдау біліктілігін дамыту. Пайымауға үйрету

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту. Сыни ойлауға үйрету.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту. Оқытудағы  басқару және көшбасшылық. Талантты  және дарынды балларды оқыту

Тест сұрақтары

 

Блоб ағашы

 

Стикерлер

 

Доп

 

8

№1 практикалық жұмыс «Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдайын және саяси-әкімшілік құрылымын анықтау»

1

Өткен тақырыптарды қорыту  және пысықтау бойынша оқушылардың білімдерін жүйелеу

жаңа тәсілдердің көмегімен сабаққа қызығушылықты арттыру,

тілдік кедергілерді  кеңейту

 

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту.Сыни ойлауға үйрету. Оқытудағы  басқару және көшбасшылық. АКТ қолдану арқылы оқыту

Перфокарталар

 

Электронды оқулық

 

Ноутбук

 

Сәйкестендіру тесті

 

Блоб ағашы

 

Стикерлер

 

9

Халық саны, табиғи өсімі және ұдайы өсуі

1

Қазақстан халқының санағын, табиғи өсім мен толықтыруды тексеру

Мәтініндегі  ең бастысын іріктей білуге үйрену

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту.Сыни ойлауға үйрету. Оқытудағы  басқару және көшбасшылық.

Пазлдар

 

Карточкалар

 

Семантикалық  карталар

Блум түймедағы

 

 

Бағалау парағы

 

10

Ел халқының жастық-жыныстық құрамы және денсаулығы

1

«Халықтың пирамида» топтық жұмыс арқылы Қазақстан «қартаю факторы» сияқты ұғымдар танысу халықтың жасы мен жыныстық құрылымын зерттеу үшін жағдай жасау.

Топтағы практикалық жұмыс арқылы оқушылар

Қазақстан халқының жастық жыныстық құрылымы туралы жалпы көрініс алады

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту.Сыни ойлауға үйрету. Оқытудағы  басқару және көшбасшылық.

Пазылдар

 

Карточкалар

 

 Блум кубигі

 

Стикер

 

 Блоб ағашы

 

Оқулық

 

11

Еңбек ресурстары, әлеуметтік және мамандық құрамы

1

Оқушы «экономикалық тұрғыдан белсенді халық», «жұмыссыздық», «адам ресурстарын», «жұмыс күшінің жасы» түсініктерін арқылы экономикадағы PR рөлі анықтайды.

 «еңбек ресурстары», «еңбек ресурстарының жасы», «экономикалық тұрғыдан белсенді халық», «жұмыссыздық» ұғымдарын анықтап, шаруашылықтағы еңбек ресурстарының роліне, экономикалық тұрғыдан белсенді халықа және Қазақстанның экономикалық белсенді халқының  анықтамасына  сипаттама  береді

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту.Сыни ойлауға үйрету. Оқытудағы  басқару және көшбасшылық.

Доп

 

Оқулық

 

Бағадршам

 

Стикерлер

 

 

12

Халықтың ұлттық және діни құрамы

1

Қазақстан Республикасының аумағында тұратын этникалық топтардың (Адам, ұлты, диаспорасы, этнография, этнология, әлемдік діндер, тілі топтар, тілдік отбасы, деноминация, атеизм, толеранттылық пен зайырлы мемлекет) ұғымдар анықтама беру.

отбасы және олардың құрамына кіретін этностардың тілдік топтарын жорамалдап білу.

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Сыни ойлауға үйрету. Оқытудағы  басқару және көшбасшылық.

 «ИНСЕРТ» кестесі

 

13

Елді мекендердің түрлері, қала халқы, урбандалу

1

Оқушыға теориялық материалмен жұмыс істеу машығын қалыптастыру;

— Сөйлеу ресми бөлігі ретінде одағының білімдерін жетілдіру.

сөйлемдегі одақтардың рөлін айқындай білу;

бөліктеріндегі одақтардың мағыналы қатынастары арасындағы  ұсыныстарды орнатуға, разрядын анықтауға үйрену

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту. Оқытудағы  басқару және көшбасшылық.

Блум кубигі

Оқулық

Блум түймедағы

 

Фишкалар

Стикерлер

 

14

Ауыл халқы, халықтың тығыздығы және қоныстануы

1

Елдің орналастыру тығыздығын ауыл тұрғындарының мүмкіндіктерін зерттеу

Тақырыптарды зерттеуге қызығушылық көрсету үшін, жобалық тапсырмалар, тармақтың кейін тапсырмалар орындау.

оқушылардың ауыспалы құрам топтарында әңгімелесіп жұмыс істеу біліктілігін дамыту

 

 

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту. Сыни ойлауға үйрету.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту. Оқытудағы  басқару және көшбасшылық. Талантты  және дарынды балларды оқыту.

Оқулық

 

 Блум түймедағы

 

Стикеры

 

Доп

 

Фишкалар

 

 

15

Халықтың көші-қоны

1

«Халықтың көші-қоны», «көші-қон», «эмиграциялық», «босқындар», «ауыстыруларды тұлғалар», «таза көші-қон», «урбанизация», «субурбанизация» атты ұғымдарға анықтама ьере отырып, «кездейсоқ көші-қон», белсенді көші-қон ақаулықтарды анықтау және проблемаларды шешімін табу.

ойлау, есте сақтау, сөйлеу, зейін, елестету, бақылау,  сабаққа танымдық қызығушылығы, себеп-салдарлық қатынастарды табу қабілеті, картамен жұмыс істеуге және өз көзқарасын қорғау, статистикалық мәліметтерді талдауға, олардан қорытынды жасай білуге үйрету.

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту. Сыни ойлауға үйрету.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқытудағы  басқару және көшбасшылық.

 

Оқулық

 

Карточкалар

 

Фишкалар

 

 

Стикерлер

 

16

№2 практикалық жұмыс «Картадан ел халқының орналасуы, облыстар бойынша халықтың табиғи өсуі, урбандалу және көші-қон деңгейіндегі заңдылықтарды анықтау», қорытынды шығару

1

«Халықтың көші-қоны» тұжырымдамасын және Қазақстан Республикасында негізгі көші-қон құбылыстарды қалыптастыру

Өз пікірін еркін білдіруге қабілетін дамыту, талдау, «Insern» Сын тұрғысынан ойлау стратегиясын айналысқан кезде қорытынды жасауға жалғастыра білуге үйрету.

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту. Сыни ойлауға үйрету.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқытудағы  басқару және көшбасшылық. Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту.

Фишкалар

 

Стикерлер

 

 

 

17

Шаруашылықтың құрамы мен құрылымы

1

Республикалық экономикасының негізгі ерекшеліктері нысаны туралы оқушыларға үйрету, Қазақстан экономикасының дамуын көрсету.

Сабақтың ұйымдастыру жеке және топтық формаларын қолдану арқылы еркін ойлау қабілетін дамыту

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Сыни ойлауға үйрету.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқытудағы  басқару және көшбасшылық.

 А4 қағазы

 

Маркер

 

БИС

 

Стикерлер

 

18

Өнеркәсіптің құрылымы, орналастыру қағидалары және факторлары, кластерлер

1

Қазақстан Республикасының аумағында өндірістерді орналастыру өнеркәсіп, принциптері мен факторлары құрылымы туралы білімді жеткізу

Салалардың зерттеуде өздігінен білім алуға және өзін-өзі іске асыру үшін мотивациясын арттыру ықпал ететін;

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқытудағы  басқару және көшбасшылық. Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту.

 

Оқулық

 

Фишкалар

 

Стикерлер

 

Кубик

 

19

Елдің отын-энергетикалық кешеніне сипаттама

1

Қазақстанның мұнай-газ саласының дамуы туралы біліммен қамтамасыз ету

Статистикалық материалмен, экономикалық картамен жұмыс істеу қабілетін дамыту

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқытудағы  басқару және көшбасшылық.

 Блум кубигі

Оқулық

Блум түймедағы

Фишкалар

Стикерлер

 

20

Мұнай, газ өнеркәсібі

1

отын өнеркәсібінің жетекші салаларының идеясын қалыптастыру — мұнай, газ және көмір; мұнай, газ және көмірдің орналасу  туралы түсінік беру.

Отын өнеркәсібінің құрамын анықтау; газ өндіру, мұнай және көмір перспективалы бағыттары, негізгі отыны базасын анықтау; Ресейде көмір өнеркәсібі құрамын анықтау, әсіресе кәсіпорындардың орналасуын қарау.

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқытудағы  басқару және көшбасшылық.

 

Доп

 

Бағадаршам

 

Стикерлер

 

 

21

№3 практикалық жұмыс «Бірнеше отын базасын сипаттау және салыстыру», қорытынды шығару

1

Табиғи және ілеспе газды мәні, органикалық синтез май, сондай-ақ олардың энергетикалық құндылығы көрсету.

Табиғи және ілеспе газды мәні, органикалық синтез май, сондай-ақ олардың энергетикалық құндылығы көрсету.

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту. Сыни ойлауға үйрету.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту. Талантты  және дарынды балларды оқыту

Тест сұрақтары

 

Блоб ағашы

 

Стикерлер

 

Доп

 

22

Металлургия кешені, қара металлургия

1

Құрамы мен болат өнеркәсібінің құны мен ұлттық экономикадағы оның рөлі туралы білім беру; болат өнеркәсібінде өндірістік процестерді ретін көрсету;

Күрделі салалардын ретін  түсіндіру үшін, тақырыптық карталар талдау қабілетін арқылы жататын нақты құзыретін, карта-схемасы, статистикалық кестелер арқылы қалыптастыруды жалғастыру

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту. Сыни ойлауға үйрету.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту. Талантты  және дарынды балларды оқыту

Оытуда АКТ қолдану. Оқытудағы  басқару және көшбасшылық.

Перфокарталар

 

Электронды оқулық

 

Ноутбук

 

Сәйкестендіру тесті

 

 Блоб ағашы

Стикерлер

 

 

23

Түсті металлургия, ауыр түсті металдар металлургиясы

1

түсті металлургия әсер ететін факторлардың оқушыларға таныстыру Контурлық картамен топта жұмыс істей білу, оқулық мәтінін, нығайту, өзін-өзі бақылау дағдыларын жақсарту.

Жалпы оқудағы дағдыларымен машықтарын дамыту

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту. Сыни ойлауға үйрету.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту.

Оқытудағы  басқару және  көшбасшылық

Пазылдар

 

Карточкалар

 

Семантикалық карталар

 

 Блум түймедағы

 

Бағалау парағы

 

24

Жеңіл түсті металдар металлургиясы, металлургия және қоршаған орта

1

Қазақстан өнеркәсіпте өндірістік процестердің ретпен болат өнеркәсібінің рөлі мен мүмкіндіктерін көрсету, олардың орналасу ретін көрсету.

 қара металлургия кәсіпорындарының орналастыру мүмкіндіктерін анықтау үшін негізгі себептерін, жоспарлауға және бөлуге анықтау үшін секторының сипаттамасы беруге қабілетін дамыту; оқу материалын ұсынуға аргументтер; атласы карталарды талдау.

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту. Сыни ойлауға үйрету.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқытудағы  басқару және  көшбасшылық

 

Пазылдар

 

Карточклар

 

Блум кубигі

 

Стикерлер

 

 Блоб ағашы

Оқулық

 

25

Химия кешені

1

Химия өнеркәсібінің құны туралы білім беру, ұлттық экономикадағы рөлін нақтылау, еліміздің басты тау-кен және химия базасын және химиялық өндіріс орталықтарын анықтау.

Елдің химиялық кешенімен таныс болу, кешеннің дамуына әсер ететін факторларды анықтау; химиялық өнеркәсіп негізгі шикізат базасын және химиялық өндіріс орталықтарын анықтау

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Сыни ойлауға үйрету.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқытудағы  басқару және  көшбасшылық

 

 А4 қағазы

 

Маркер

 

БИС

 

Стикерлер

 

 

26

Конструкциялық материалдар шығаратын басқа салалар 

1

Оқушылардың дербес қызметінің қалыптасуы. Зерттелген материалды білімдерін тереңдету. Зерттелген тақырып бойынша студенттердің теориялық білімдерін тексеру

Ел экономикасына және өмірде кешенінің маңызы мен рөлі туралы қорытынды жасауға үйрету.

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту.

Оқытудағы  басқару және  көшбасшылық

 

Оқулық

 

Фишкалар

 

Стикерлер

 

Кубик

 

27

№4 практикалық  жұмыс «Металлургия, химия, ағаш өңдеу өнеркәсіптерінің салаішілік және салааралық байланыстарының сызбанұсқасын жасау» нұсқалар бойынша және презентация жасау;»

1

үйлестіру, басқару және тірек туралы білімді жүйелеу; мәтіндегі сөз тіркесін табу мүмкіндігін бақылау және байланыс әдістерін анықтау

түсініктемелер, түсіндіру, түсіндіру арқылы оқушылардың сөйлеу қызметін жетілдіру; өзін-өзі бағалау қызметiн жүзеге асыруға

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқытудағы  басқару және  көшбасшылық

Блум кубигі

 

Оқулық

 

Блум түймедағы

 

Фишкалар

 

Стикерлер

 

28

Қорытындылау

1

«Индустрияландыру» ұғымының мәнін анықтау;

Қазақстанда үдемелі индустрияландыру барысында өз ұстанымын айқындайды;

себеп-салдарлық байланысты бөлу арқылы логикалық ойлауды дамыту;

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқытудағы  басқару және  көшбасшылық

Доп

 

Бағадаршам

 

Стикерлер

 

 

29

Машина жасаудың экономикадағы рөлі, оның құрылымы, мамандануы және кооперативтендіру

1

Өнеркәсіп құрылымы туралы білімді алуды қамтамасыз ету, қағидалары мен факторлары Қазақстан Республикасының аумағында өндірістерді орналасуын қарау.

Өнеркәсіп құрамын анықтау үшін жағдай мен құрылымын зерттеу, принциптері мен факторлардың орналасуына жағдай жасау

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту. Сыни ойлауға үйрету.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту. Талантты  және дарынды балларды оқыту

Тест сұрақтары

 

 Блоб ағашы

 

Стикерлер

 

Доп

 

30

Машина шығарудың технологиялық кезеңдері, икемді технологиялар, машина жасауды орналастыру факторлары

1

Машина жасау инженерияның құрамы мен құның ашу. машина жасау кәсіпорындарының орналастыру мүмкіндіктерін түсіндіру.

Машинажасауды дамыту проблемалары мен келешегі тұжырымдау.


Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту. Сыни ойлауға үйрету.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту. Талантты  және дарынды балларды оқыту

Оытуда АКТ қолдану. Оқытудағы  басқару және көшбасшылық.

Перфокарталар

 

Электронды оқулық

 

Ноутбук

 

Сәйкестендіру тесті

 

Блоб ағашы

 

Стикерлер

 

 

31

Қазақстан машина жасауының салалық құрылымы

1

Машина жасау кешенінің құрамы мен құнын анықтау;

инженерлік кәсіпорындардың орналастыру мүмкіндіктерін аша білу;

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту. Сыни ойлауға үйрету.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту.

Оқытудағы  басқару және көшбасшылық.

Пазылдар

 

Карточкалар

 

Семантикалық карталар

 

 Блум түймедағы

 

Бағалау парағы

 

32

Қорытындылау

1

Емле және тыныс дағдыларын жетілдіру; оқушылары принциптері байланыс құралдарын анықтау үшін, мақалалар осы түрлерін ажырата кездейсоқ тергеуге ҚХР туралы ақпарат алуға тереңдету; қосымша идеясын беру.

Тілдің орфоэпиялық нормасын сақтап жазуды үйрету.

 

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту. Сыни ойлауға үйрету.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту.

Оқытудағы  басқару және көшбасшылық.

Пазылдар

 

Карточкалар

 

Блум кубигі

 

Стикерлер

 

Блоб ағашы

 

Оқулық

 

33

АӨК құрамы және маңызы, кластерлері

1

Ауыл шаруашылығы ерекшеліктерімен таныстыру. Қазақстанда ауыл шаруашылығын мүмкіндіктерін зерттеу

Компьютермен, kartoshemy оқулық қосымшалар атласты карта дағдыларын бекіту

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту. Сыни ойлауға үйрету.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқытудағы  басқару және көшбасшылық.

Доп

 

Оқулық

 

Бағадаршам

 

Стикерлер

 

 

34

Қазақстанның өсімдік шаруашылығы

1

Ауыл шаруашылығы ерекшеліктерімен таныстыру. Қазақстанда ауыл шаруашылығы мүмкіндіктерін зерттеу.

өсімдіутану және оның аймақтық мамандандыру тексеру

Ауыл шаруашылығы «Филиалдар тізбегін «АӨК құрамы» аударту, статистика картасын «Ауыл шаруашылығы» талдауға үйрену.

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту. Сыни ойлауға үйрету.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқытудағы  басқару және көшбасшылық.

«ИНСЕРТ» кестесі

 

35

Қазақстанның мал шаруашылығы

1

Қазақстан өсімдіктер мен жануарлардың туралы түсінік беру.

жады, жылдамдығын, логика және сыни ойлау қабілетін дамытуға, ақпараттық құзыреттілік, сөздік қорын байыту.

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту.

Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту.

Оқытудағы  басқару және көшбасшылық

Блум кубигі

 

Оқулық

Блум түймедағы

 

Фишкалар

 

Стикерлер

 

36

Тамақ өнеркәсібі

1

Азық-түлік және жеңіл өнеркәсіп мүмкіндіктері мен факторларды ашу.

Оқулықтармен жұмыс оқушылардың дағдыларын қалыптастыруды жалғастыру, қосымша әдебиет тізімінен.

Жеңіл және тамақ өнеркәсібі түрлерін анықтай білу; АӨК шеңберінде қарым-қатынасты анықтай білу; талдау және қорытынды жасай білу

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту. Сыни ойлауға үйрету.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту.

Оқытудағы  басқару және көшбасшылық

Дарынды және талантты оқушыларды оқыту

Оқулық

 

Блум түймедағы

 

Стикерлер

 

Доп

 

Фишкалар

 

 

37

Жеңіл өнеркәсіп

1

Тарату және жеңіл және тамақ өнеркәсібін дамыту перспективасы принциптерін құрамын алған білімдерін дамыту. жеке жеңіл және тамақ салаларға бастауыш сілтеме  Қазақстан АӨК деп есептеуі ауыл шаруашылығы көрсету

Коммуникативтік дағдыларын, географиялық ойлау, статистикалық деректерді талдау мүмкіндігін, графиктер, ең бастысы бөлуге, оқулықтармен жұмыс істеу қабілетін, тақырыптық карталар жұмыс істеу қабілетін дамытады

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту. Сыни ойлауға үйрету.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқытудағы  басқару және көшбасшылық

 

Оқулық

 

Карточкалар

 

Фишкалар

 

 

Стикерлер

 

 

38

№5 практикалық жұмыс «Тамақ және жеңіл өнеркәсіптерінің орталықтарын орналастыру заңдылықтарын талдау, орналастыру факторларын анықтау»

1

үйлестіру, басқару және тірек туралы білімді жүйелеу; мәтіндегі сөз тіркесін табу мүмкіндігін бақылау және байланыс әдістерін анықтау;

Ойлау қабілетін дамыту дағдылары логикалық әдеби тілін пайдалана отырып;

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту. Сыни ойлауға үйрету.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту.

Оқытудағы  басқару және көшбасшылық

Фишкалар

 

Стикерлер

 

 

 

39

Қазақстанның көлік кешені

1

Қазақстан Республикасының экономикасы «Қан айналымы жүйесі» ретінде көлік саласының өкілдіктерінің қалыптастыру

Оның филиалдарының көлік кешенінің идея бар. Жаңа терминдер «жүк айналымын», «жолаушылар», «өткізу мүмкіндігін»біледі. Олар ақыл көлік тағайындау анықтау біледі.

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Сыни ойлауға үйрету.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқытудағы  басқару және көшбасшылық

 

 А 4 қағаз

 

Маркер

 

БИС

 

Стикерлер

 

 

40

Көліктің түрлері және елдің көліктік-транзиттік әлеуеті

1

көлік режимдері зерттеуге, әсіресе, автомобиль, темір жол, әуе, құбыржол, өзен және теңіз бөлімін. Егер лексиканы, қорытынды салыстыру және сызу үшін қабілетін Expand. Алдыңғы дайындық деңгейін автономия дәрежесі жоғары сене алады

Олар, суреттер, карталар, суреттер, түрлі ақпарат көздерімен жұмыс істеу қалай білемін оқулығының мәтінді талдауға үйретеді.

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту.

Оқытудағы  басқару және көшбасшылық

 

 

Оқулық

 

Фишкалар

 

Стикерлер

 

Кубик

 

41

Әлеуметтік инфрақұрылым салалары

1

Әлеуметтік инфрақұрылым тұжырымдамасын беріңіз. Салалық құрамын, орналастыру факторларын, әлеуметтік инфрақұрылымның мәнін тексеріңіз.

Географиялық ойлау және сөйлеу тілін дамыту.

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

 Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту.

Оқытудағы  басқару және көшбасшылық

 

Блум кубигі

Оқулық

Блум түймедағы

 

Фишкалар

 

Стикерлер

 

42

«Салааралық кешендер географиясы» бөлімін

қорытындылау

1

Бөлім «салааралық кешендердің География» оқушылардың білімін қорытындылау және жүйелеу; ауызша тілін дамыту, іс жүзінде бұл білімдерін қолдана алуда тексеру

командада жұмыс істей алатын, өз көзқарастарын дамыту, бір-бірімен диалог енгізу.

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту.

Оқытудағы  басқару және көшбасшылық

 

Доп

 

Бағдаршам

 

Стикерлер

 

 

43

Өндірісті аумақтық ұйымдастыру және экономикалық аудандастыру

1

Мамандандыру экономика, еңбек аумақтық бөлімшесін анықтау, экономиканың аумақтық ұйымдастыру, Қазақстанның экономикалық аудандастыру туралы түсініктерді қалыптастыру үшін жағдай жасау.

Коммуникативтік дағдыларын, географиялық ойлау, статистикалық деректерді талдау мүмкіндігін, графиктер, оқулықтармен жұмыс істеу қабілетін, негізгі бөлектеуді дамыту.

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту. Сыни ойлауға үйрету.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту.

Дарынды және талантты оқушыларды оқыту

Тест сұрақтары

 

 Блоб ағашы

 

Стикерлер

 

Доп

 

 

44

Орталық Қазақстан Экономикалық-географиялық жағдайы, табиғат жағдайлары, ресурстары, халқы

1

Қазақстанның экономикалық аймақтарда оқушыларға таныстыру жалғастырыңыз.

Оқулық және картамен жұмыс істеу қабілетін географиялық ойлауын дамыту

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту. Сыни ойлауға үйрету.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту.

Оытуда АКТ қолдану. Оқытудағы  басқару және көшбасшылық.

Перфокарталар

 

Электронды оқулықтар

 

Ноутбук

 

Сәйкестендіру тесті

 

Блоб ағашы

Стикерлер

 

 

45

Шаруашылық географиясы, көліктік жағдайы

1

Қазақстан экономикасының қалыптасу ерекшеліктері туралы оқушылардың білімдерін қалыптастыру;

   ауыл шаруашылығы және мал шаруашылығы үшін қолайлы, аймақтың табиғи қоршаған ортаның бірегейлігін көрсету.

дамыту және экономикалық қиындықтар, экологиялық проблемалардан перспективаларын анықтау

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту. Сыни ойлауға үйрету.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту.

Оқытудағы  басқару және көшбасшылық.

Пазылдар

 

Карточкалар

 

Семантикалық карта

Блум түймедағы

 

Бағалау парағы

 

46

Қалалары, ауылдық елді мекендері

1

Білімі: Орталық Қазақстанда қалалық және ауылдық жерлер туралы білім қалыптастыру;

дамушы: Қарағанды, Жезқазған, Балқаш және Теміртау жетекші саланы анықтау

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту. Сыни ойлауға үйрету.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту.

Оқытудағы  басқару және көшбасшылық

Пазылдар

 

Карточкалар

 

Блум кубигі

 

 

Стикерлер

 

Блоб ағашы

Оқулық

 

 

47

Шығыс Қазақстан Экономикалық-географиялық жағдайы, табиғат жағдайлары, ресурстары, халқы

1

Мемлекеттік аумағында идеясын қалыптастыру. ТМД елдерінде және әлемде елдері арасында аумағы бойынша және халықтың Kazahsatana орын анықтаңыз. Елдің әкімшілік-аумақтық бөлімшелерімен таныстыру

Қазақстанның табиғи ресурстарды табиғи орта және география туралы оқушылардың білімін қалыптастыру және оларды жіктеу

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту. Сыни ойлауға үйрету.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқытудағы  басқару және көшбасшылық

 

Доп

 

Оқулық

 

Бағдаршам

 

Стикерлер

 

 

48

Шаруашылық географиясы, көліктік жағдайы

1

Орталық Қазақстанды зерттеу; Зерттелетін тақырып тақырыбында білім мен дағдыларды деңгейін анықтау.

Түсіну және түсіндіре кәсіпорындар орналастыру және дамыту, сондай-ақ кәсіпорындардың маңыздылығын түсіндіруге қабілетті, елдегі экономикалық жағдайды талдай білу

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту. Сыни ойлауға үйрету.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқытудағы  басқару және көшбасшылық

«ИНСЕРТ» кестесі

 

49

Қалалары, ауылдық елді мекендері

1

Оқушыларды Батыс Қазақстанның қалалары мен ауылдық  елді мекендерімен таныстыру

Оқушылардың мәтінмен, қосымша әдебиетпен жұмыс, логикалық ойлау, салыстыру,  қорытындылар жасай  білу  біліктілігін қалыптастыру

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту.

Оқытудағы  басқару және көшбасшылық

Блум кубигі

 

Оқулық

 

Блум түймедағы

Фишкалар

 

Стикерлер

 

 

50

№6 практикалық жұмыс «Орталық және Шығыс Қазақстанның өнеркәсібіне салыстырмалы экономикалық-географиялық сипаттама»

1

басқару және қабысу  туралы білімді жүйелеу;

 мәтініндегі сөз тіркестерін табу, байланыс тәсілдерін білуді және анықтауды бақылау;

 

 

Әдеби  тілді пайдалана отырып өз ойын қисынды айта білу біліктілігін дамыту

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту. Сыни ойлауға үйрету.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту.

Дарынды және талантты оқушыларды оқыту. Оқытудағы  басқару және көшбасшылық

Оқулық

 

Блум түймедағы

 

Стикерлер

Доп

 

 

Фишкалар

 

 

51

Батыс Қазақстан Экономикалық-географиялық жағдайы, табиғат жағдайлары, ресурстары, халқы

1

ҚР халқының өсіп-өнуі мен санын айқындау тәсілдерін үйрету

Терминдердің мәнін түсінеді (демография, табиғи механикалық өсім, демографиялық жарылыс)

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту. Сыни ойлауға үйрету.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқытудағы  басқару және көшбасшылық

Оқулық

 

Карточкалар

 

 

Фишкалар

 

 

Стикерлер

 

52

Шаруашылық географиясы, көліктік жағдайы

1

Орталық Қазақстанның шаруашылық мамандануын зерттеп, аудан экономикасының дамуына байланысты проблемаларды анықтау.

Мемлекеттің экономикасындағы Орталық ауданның ролін көрсету. 

Сөздік және көрнекі  ақпаратты, танымдық қабылдауын,   қызығушылығын  дамыту

 

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту. Сыни ойлауға үйрету.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту.

Оқытудағы  басқару және көшбасшылық

 

Фишкалар

 

Стикерлер

 

 

 

53

Қалалары, ауылдық елді мекендері

1

Әр алуан ерекшеліктері бар елді мекен түрлері туралы білімді қалыптастыру

Елді мекендердің түрлері туралы сипаттамалар берудегі оқушылардың білімін қалыптастыру

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Сыни ойлауға үйрету.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқытудағы  басқару және көшбасшылық

А 4 қағазы

 

Маркер

 

БИС

 

Стикерлер

 

54

Солтүстік Қазақстан

Экономикалық-географиялық жағдайы, табиғат жағдайлары, ресурстары, халқы

1

ҚР халқының өсіп-өнуі мен санын айқындау тәсілдерін үйрету

Оқулық мәтініне сүйеніп терминдердің мәнін анықтау

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту.

Оқытудағы  басқару және көшбасшылық

 

Оқулық

 

Фишкалар

 

Стикерлер

 

Кубик

 

55

Шаруашылық географиясы, көліктік жағдайы

1

Талдауға, салыстыруға, қорытындылауға географиялық картамен жұмыс істей білуді қалыптастыру

жаңа тәсілдердің көмегімен сабаққа қызығушылықты арттыру,

тілдік кедергілерді  кеңейту

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқытудағы  басқару және көшбасшылық

Блум кубигі

Оқулық

 Блум түймедағы

Фишкалар

Стикерлер

 

56

Қалалары, ауылдық елді мекендері

1

Елді мекендердің әр алуан түрлерінің ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру

Қаланың  халықтың материалдық және рухани өміріндегі мәнін көрсету

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқытудағы  басқару және көшбасшылық

Доп

 

Бағдаршам

 

Стикерлер

 

57

Астана – Қазақстан Республикасының астанасы

1

Қазақстан Республикасының елордасы — Астана туралы оқушылардың ақпараттылығын арттыру

Оқушыларды астанамыздың тарихымен  мәдениетімен таныстыру, еліміздің көрікіті қаласына қызығушылықтарын туғызу

 

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту. Сыни ойлауға үйрету.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту.

Дарынды және талантты оқушыларды оқыту.

Тест сұрақтары

 

Блоб ағашы

 

 

Стикерлер

 

Доп

 

 

58

Оңтүстік Қазақстан Экономикалық-географиялық жағдайы, табиғат жағдайлары, ресурстары, халқы

1

Оңтүстік Қазақстанның экономико-географиялық орналасу ерекшеліктерін анықтау.

Өңірдің өміріне табиғи жағдайлар мен ресурстардың ықпалын оқып білу.

Ауызша  сөздік қорын, логикалық ойлауын, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту. Сыни ойлауға үйрету.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту.

 «ИНСЕРТ» кестесі

 

Плакат

 

Деңгейлік карточкалар

Фишкалар

 

59

Шаруашылық географиясы, көліктік жағдайы

1

Білімі: Қазақстанның оңтүстік экономикалық аймақтың экономикасының табиғи ресурстарды секторларын идеясын қалыптастыру

 Дамушы:, карталар, атластар, оқулықтармен жұмыс істеу қабілетін дамыту қорытындылар, талдау.

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Сыни ойлауға үйрету.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту.

Блоб ағашы

 

Плакат

 

Блум кубигі

 

Стикерлер

 

60

Қалалары, ауылдық елді мекендері

1

Оқушыларды Оңтүстік Қазақстанның  елді мекендері  мен қалаларымен таныстыру

Мәтінмен жұмыс істеу оқушылардың қабілетін қалыптастыруға қосымша әдебиет, салыстыру мүмкіндігі болуы үшін, логикалық ойлауға және қорытынды жасай үйрету.

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Сыни ойлауға үйрету.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту.

Оқытудағы  басқару және көшбасшылық

Оқулық

 

Стикерлер

Блоб ағашы

 

61

Алматы, Байқоңыр – еліміздің теңдесі жоқ қалалары

1

Тиімді стратегияларды 7 бағдарламасы модульдері пайдаланып Алматы және Байқоңыр — бірегей қалаларының туралы білімді қалыптастыру.

Оқушылар талдау және синтездеу арқылы негізгі оқыған материалды және бағалау және талқылау еңбектер негізінде бөлектеу үйренеді.

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту.

Оқытудағы  басқару және көшбасшылық

Оқулық

 

Фишкалар

 

Стикерлер

 

Кубик

 

62

№7 практикалық  жұмыс «Солтүстік және Оңтүстік Қазақстанның ауыл шаруашылығына салыстырмалы экономикалық-географиялық сипаттама»

1

Өтілген тақырыптар бойынша оқушылардың білімдерін жүйелеу, қорыту

жаңа тәсілдердің көмегімен сабаққа қызығушылықты арттыру,

тілдік кедергілерді  кеңейту

 

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқытудағы  басқару және көшбасшылық

 

Блум кубигі

Оқулық

 Блум түймедағы

 

Фишкалар

Стикерлер

 

 

63

№8 қорытынды практикалық жұмыс

1

«Миға шабуыл» технологиясы бойынша шағын-топта жұмыс істеу арқылы талқылау ережелері таныстыру, және коммуникативтік дағдылар талқылау арқылы қалыптастыру.

Учащиеся научаться анализировать и синтезировать изученный материал и выделять главное на основе взаимооценивания и обсуждения работ

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқытудағы  басқару және көшбасшылық

Доп

 

Бағдаршам

 

Стикерлер

 

 

64

Қорытынды сабақ. Жоспар бойынша туған қаланың, ауылдың экономикасын сипаттау

1

Қалалық немесе ауылдық аудандарда халықтың тұрғылықты жерi танысу негізінде әлеммен таныстыру, сондай-ақ балалармен бірге қалалар мен ауылдардың өмір ерекшеліктерін анықтау.

Негізгі ерекшеліктерін салыстыруға басты белгілерін анықтауға үйрету

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту. Сыни ойлауға үйрету.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту.

Дарынды және талантты оқушыларды оқыту.

Тест сұрақтары

Блоб ағашы

 

Стикерлер

 

Доп

 

 

65

Қазақстанның геосаяси жағдайы

1

Қазақстан болып табылатын халықаралық ұйымдар сипаттама беру

 Кешенді жалпы оқуды қалыптастыру

танымдық дағдылар: логикалық ойлау,

талдау, салыстыру, қорыту, сурет салу қорытындылар негізгі бөлектерді айқындау.

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту. Сыни ойлауға үйрету.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту.

Оытуда АКТ қолдану. Оқытудағы  басқару және көшбасшылық.

Перфокарталар

 

Электронды оқулықтар

 

Ноутбук

 

Сәйкестендіру тесті

 

Блоб ағашы

Стикерлер

 

 

66

Дүниежүзілік экономикадағы Қазақстан

1

Қазақстан экономикасының дамуы туралы  білімді дамыту.

қорытындылар, ойлауға, ой жүгіртуге, талдау қабілетін танымдық қызығушылығын дамыту.

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту. Сыни ойлауға үйрету.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқушыны сырттай бағалауға сәйкес оқыту.

Оқытудағы  басқару және көшбасшылық.

Пазылдар

 

Карточкалар

 

Семантикалық карталар

 

 Блум түймедағы

 

Бағалау парағы

 

67

Қазақстанның басқа елдермен саяси, сыртқы экономикалық байланысы және мәдени-гуманитарлық ынтымақтастығы

1

Рухани, экономикалық, саяси және әлеуметтік салалардағы, оқушыларға Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығы жататын ел арасындағы ынтымақтастықтың мәні көрсету

Қазіргі қоғамның мәдени және ұлтаралық проблемаларды мәнді қарым-қатынас қалыптастыру.

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту. Сыни ойлауға үйрету.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқытудағы  басқару және көшбасшылық.

Пазылдар

 

Карточкалар

 

Блум кубигі

 

Стикерлер

Блоб ағашы

Оқулық

 

68

Қазақстанның экологиясы және халықаралық экологиялық ынтымақтастық

1

«Экологиялық проблемаларды» және оның құрылымын айқындайды; Қазақстан экологиялық проблемаларды анықтау.

«Қазақстан экологиялық проблемалар» туралы білу, құрылымы, мәселенің, себебін және оны түзету.

Жеке

 Топтық

 

 

формативті

суммативті

Жаңаша  сабақ беру  және оқыту. Сыни ойлауға үйрету.

Оқуды және оқу үшін бағалау.

Оқытудағы  басқару және көшбасшылық.

Доп

 

Оқулық

 

Бағдаршам

 

Стикерлер

 

 

9 сынып оқушысының дайындық деңгейіне қойылатын талаптар

 9 сыныптың соңында оқушылар:

1) тақырыптың «экономика», «экономикалық жүйе» терминдерін;

2) экономикалық жүйелердің түрлерін;

3) ел шаруашылығы дамуының негізгі кезеңдерін;

4) Қазақстанныңиндустриалдық-инновациялық даму бағдарламасын;

5) экономикалық-географиялық жағдайдың түрлерін;

6) елдің экономикалық әлеуетін;

7) өндіріс факторларын және экономиканың негізгі сұрақтарын;

8) Қазақстан халқының орналасуын, санын, табиғи өсімін және ұдайы өсуін;

9) халық құрылымының, құрамының түрлерін, оның ерекшеліктерін;

10) елді мекендердің түрлерін, «урбандалу», «агломерация» ұғымдарын;

11) еңбек ресурстарын, еңбекпен қамтылу құрылымындағы өзгеріс және көші-қон беталысын;

12) Қазақстан халықтары Ассамблеясының рөлін және оның маңызын;

13) мұнай, газ, көмір алаптарының ірі кен орындарын, темір рудасы кен орындарын, түсті металдар, химия және құрылыс өнеркәсібі шикізаттарының ірі кен орындарын;

14) ірі электр стансаларын, негізгі металлургия базаларын, металлургия, ауыр және еңбекті көп қажет ететін машина жасау, ауыл шаруашылық, көліктік машина жасау, мұнай өңдеу орталықтарын, химия зауыттарын, негізгі көлік магистральдарын;

15) қазіргі кездегі негізгі және құрылушы кластерлерді;

16) ауыл шаруашылық өнімдерінің түрлерін шығаратын негізгі аймақтарды;

17) демалу және денсаулықты қалпына келтіру индустриясы орталықтарын;

18) экономикалық аудандастыру, географиялық еңбек бөлінісі, экономикалық-географиялық жағдайы, өнеркәсіп торабы, аумақтық-өнеркәсіптік кешен, кластер және технопарк ұғымдарын;

19) экономикалық аймақтардың даму проблемаларын және негізгі беталыстарын;

20) табиғат жағдайларының, ресурстарының және шаруашылықтың мамандануының себеп-салдарлық байланысын;

21) экономикалық аймақтардың «экономикалық жүзін» анықтайтын негізгі маманданған салаларын, аумақтық-өнеркәсіптік кешенін (АӨК), өнеркәсіп тораптарын және қалаларын;

22) геосаясат, геосаяси жағдай, саяси байланыстар, сыртқы экономикалық байланыстар және  адамзат дамуының индексі (АДИ)ұғымдарын.

 9 сыныптың соңында оқушылар:

1) елдің, аймақтардың, облыстардың шекараларын, облыс орталықтарын, ірі қалаларды және өз елді мекенін картадан көрсете;

2) 9-сынып атласындағы тақырыптық карталарды, карта-сызбанұсқалардың, кестелердің, диаграммалардың, статистикалық кестелердің деректерін талдай, өзгеріс динамикасын көре және қорытынды шығара;

3) берілген тақырып бойынша тақырыптық карталарды талдап, тұжырымдама жасай;

4) халықтың табиғи өсімін, ұдайы өсуін,құрылымын, урбандалу дәрежесін есептей және қорытындыны тұжырымдай;

5) жоспар бойынша елді мекенге сипаттама бере;

6) Қазақстан экономикасы салаларына қажетті пайдалы қазбалардың негізгі кен орындарын анықтай және көрсете;

7) экономика салаларының өнеркәсіп орталықтарын, байланыс жүйелерін,  ауыл шаруашылық өнімдерін шығаратын аймақтарды анықтау және көрсету, оларды кескін картаға белгілеу және орналастыру факторларын түсіндіру;

8) жоспар бойынша экономиканың салаларына және өнеркәсіп аймақтарына сипаттама беру, оларды жалпы және параметрлері бойынша салыстыру, нәтижені тұжырымдау;

9) экономикалық-географиялық сипаттамасын құрастыра;

10) экономикалық аймақтарды, салаларды, аумақтық-өнеркәсіптік кешендерді салыстыру, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтап, қорытынды жасай;

11) тақырыпта аталған физикалық, экономикалық, саяси, саяси-экономикалық нысандарды карталардан көрсете;

12) сыртқы экономикалық байланыстар және адамзат дамуының индексі (АДИ) ұғымдарын;

13) Қазақстанның дүние жүзілік экономикадағы орнын;

14) Қазақстанның басқа елдермен саяси, сыртқы экономикалық және мәдени-гуманитарлық ынтымақтастығын;

15) экологиялық проблемаларды шешу жолдарын білулері тиіс;

16) елдің саяси, сыртқы экономикалық байланыстарын түсіндіре;

17) елдің саяси өміріндегі оқиғаларды талдай;

18) тақырыпта аталған физикалық, экономикалық, саяси, саяси-әкімшілік нысандарды карталардан көрсете алулары керек.

Жүйелі-әрекеттік нәтижелер оқушылардың әр түрлі практикалық іс-әрекеттері арқылы жүзеге асады:

1) жекелеген өнім түрлерінен «Сандардағы Қазақстан» статистикалық кестесін құрастыру;

2) жоспар бойынша табиғат ресурстарының бір түріне сипаттама беру;

3) Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдайын және саяси-әкімшілік құрылымын анықтау (елдің, облыстардың, аймақтардың шекараларын, облыс орталықтарын белгілеу және облыстардың мысалында экономикалық-географиялық жағдайдың түрлерін көрсету);

4) картаның көмегімен ел халқының қоныстану заңдылығын, облыстар бойынша халықтың табиғи өсімінің көрсеткішін, оқулықтағы деректердің көмегімен урбандалу деңгейі мен облысаралық көші-қон деңгейін анықтау және қорытындыны тұжырымдау;

5) «Қазақстан халықтары» кестесін (тілдік топтар, тілдік әулеті, діни құрамы және өмір сүру аймақтары) құрастыру;

6) жоспар бойынша қалалық немесе ауылдық елді мекенге экономикалық-географиялық сипаттама беру.

7) кескін картаға мұнай, газ, көмір алаптарының ірі кен орындарын, ірі электр стансаларын, негізгі металлургия базаларын, металлургия, ауыл шаруашылық, көліктік машина жасау, мұнай өңдеу зауыттарының орталықтарын, негізгі темір жол магистральдарын және ауыл шаруашылық өсімдіктерінің негізгі түрлерін өсіру ареалдарын түсіру;

8) бірнеше отын базасын сипаттау және салыстыру;

9) жоспар бойынша Қазақстанның бір металлургиялық базасына сипаттама беру;

10) химия және машина жасау өнеркәсібінің салаішілік және салааралық байланыстарының сызбанұсқасын құрастыру;

11) Қазақстанның солтүстігі, оңтүстігі және батысындағы ауыл шаруашылығына жарамды жерлердің құрылымын есептеу және салыстыру;

12) негізгі темір жол магистральдарының карта-сызбасын құрастыру және жоспар бойынша бір көлік магистралына сипаттама беру;

13) орналастырудың әр түрлі факторларына қарағанда, тамақ өнеркәсібі кәсіпорындарының орналасуының тиімділігін анықтау;

14) «Салааралық кешендер» тақырыбы бойынша кескін картаға бұрын түсірілген ақпаратты талдау және аймақты оқу барысында түзетулер енгізу;

15) жоспар бойынша бір экономикалық ауданның ЭГЖ сипаттама беру, басқа аудандармен салыстыру;

16) Орталық және Шығыс Қазақстанның өнеркәсібіне салыстырмалы экономикалық-географиялық сипаттама беру, даму факторларын, айырмашылықтары мен ұқсастықтарын анықтау;

17) Солтүстік және Оңтүстік Қазақстанның ауыл шаруашылығына салыстырмалы экономикалық-географиялық сипаттама беру;

18) экономикалық аймақтарды қысқаша, кешенді салыстыру;

19) бір өнеркәсіп торабынанемесе аумақтық-өнеркәсіптік кешенге сипаттама беру;

20) аймақтардың ірі қалалары бойынша баяндама жасау (презентация);

21) «Көршілес және алыс шетелдермен мәдени және экономикалық байланыстардың сипаттамасы» тақырыбына баяндамалар құрастыру және презентация жасау.

 

 

 

 

- 5856991

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!