сабақ жоспары

БиС технологиясы бойынша құрылған

«Ауызша сабақ-1» картасы

 Сынып: 3 «ә»

Пән: әдебиеттік оқу

Тақырып: Сөз және мағына

Мұғалім: Мухамеджанова А.К.

Мақсаты: сабақта норматив талабына сай оқушылардың оқу материалын 63% меңгеруіндегі логикалық және сыни тұрғыданойлау шапшаңдығын, сөздік қорын, ақпараттық құзыреттілігін дамыту. Жетістіккежеткен адам көрсеткішіретінде, пәнді сапалы меңгеруге қызығушылық таныту және ынталандыру.

1

Ұйымдастыру кезеңі

мотивация

Оқушылардың мотивациясы сынып бір топ ретінде болады және мектептен кейін өмірде де табысты болуы.

Сынып белсендіру үшін сөз көшбасшысына беріледі.

Тақтаның оң жағына  норма

«10» жазылады

2

 Қабылдауды ұйымдастыру

Бірінші сыни нүкте

Тірек сөздер:

Мағына

Бидай

Қойма

Егістік

Әзиз досым

Ризашылық

 

Бірінші белгі

Есте сақтауға 30сек. беріледі.

30сек жазады.

3

Ұғынуды ұйымдастыру

Берілген уақытта оқушылар мәтіндіоқып шығу керек.

4мин

4

Түсінудің бірінші тексерілуі.

Қарама-қарсы сұрақтар:

1.      Күндердің бірінде бір адам қайда шықпақшы болады? /алыс сапарға/

2.      Үйінде тұрған екі қапты не істейді?/көршілеріне сақтап қоюға береді/

3.      Бірінші көрші қайда қойды қапты?

4.      Екінші көрші не істеді?

5.      Адам сапардан оралған соң қайда барды?

6.      Бірінші көрші қаптағы бидайды қалай сақтапты?

7.      Сонда адам не істеді?

8.       Содан кейін ол кімге барды?

9.       Екінші көршісі оны қайда апарды?

10.  Егін піскен кезде не болады деді?

11.  Адамның көңіл күйі қандайболды?

12.  Адам неге риза болды?

13.  Арғы көршісі сөзінің несін түсінбеді? /мағынасын/

14.  Қаптың несін сақтады?

15.  Екінші көршісі нені сақтады?

16.  Егіс жиналғаннан кейін адамға неше қабы қайтарылады?

 

5

Бастапқы пысықтауды ұйымдастыру

Сыни тұрғысынан сұрақтар:

1.      Адам  бидайға толы үш қапты  сақтап қоюға кімге қалдырады?

2.      Көршілердің бірі  нені үйінің үстінгі қабатындағы қойманың бір бұрышында сақтайды?.

3.      Екінші көршісі қаптың аузын ашып,  не ретінде жыртып дайындалмаған егістікке егеді?

4.      Адам қайдан оралған соң бидайын сату үшін көршілеріне барады?

5.      Сыртынан бүтін  көрінген  бидайды ашқанда не көреді?

6.      Қатты ашуланып, екінші көршісіне барып бидайын сұрамайды ...

7.      Саған бидайды көрсетейін – деп адамды қайда ертіп апармады?

8.      Не себептен бидайды тұқым ретінде екпеді?

9.      Адамның қандай досы бар борлмағанына риза болды?

10.  Екінші көршісі ненің ішін сақтап, сыртына көңіл бөлмеген?

11.  Қаптың сыртына ғана көңіл бөлмей, ішіндегісін де оқыды – дегенді қалай түсінесіңдер?

12.  Адамға қашан бидайдың үш қабын жіберу керек?

13.  Бидайдың қалғаны кімде қалмасын дейді?

Тақтаға нәтиже жазу

6

Талдау 5 мин

Эссе

Тақтаға нәтиже жазу

7

Рефлексия

Әр кезеңіндегі нормаларды орындау бойынша сабаққа талдау жасалады

 

8

Бағалау

Журналға бағалар қою

 

9

Үй тапсырмасы

Оқу, сұрақтар дайындау

 

 

 

 

Осыған ұқсас жазбалар:

БастауышАра мен шыбын

2 сыныпҮйшік (орыс ертегісі)

Бастауыш3 сынып "Көл" Т.Молдағалиев

БастауышЖ. Қашқынов "Ұнатам күзді мен"

БастауышАраша

- 2000714

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Үздік авторлар

3
1

Блогтағы жазбалар